of geen DRL’s / RAW op mijn handkappen wil.
Eindresultaat is bijzonder goed

JW uit zelfs uit Winterswijk... bikkel met vorst gaan rijden zonder handvatverwarming.Leanne schreef: ma 22-01-2018, 20:50 Awesome guys! Mijn setje is ook binnengekomen en ik lees dat Marc deze dame in nood vast wel zou kunnen/willen helpenals je het goed vindt stuur ik je een berichtje als het weer een beetje beter is (tis nogal een ritje vanuit Haarlem)
Oké, touché.. kan ik niks tegen in brengen, behalve dan dat ik ongeveer 100 jaar rijervaring minder hebEikie schreef:
JW uit zelfs uit Winterswijk... bikkel met vorst gaan rijden zonder handvatverwarming.
Camino schreef:Ik heb ze ook binnen maar moet er mee wachten aangezien de motor nu op winter stalling staat. Wel in mijn eigen garage maar elektronisch ben ik een nitwit. Ik heb niet eens een soldeerbout. Ga over een maand of twee wel bij Marc op de koffie. Heb jij ze trouwens gewoon met de op de strips aanwezige 3M tape vastgeplakt Dirck?
Allereerst, dank Rene, voor je woorden. Ik dacht meteen aan de nieuwjaarsmeeting, waar bleek dat Leanne goed is in kleine dingenLeanne schreef: ma 22-01-2018, 22:06Oké, touché.. kan ik niks tegen in brengen, behalve dan dat ik ongeveer 100 jaar rijervaring minder hebEikie schreef:
JW uit zelfs uit Winterswijk... bikkel met vorst gaan rijden zonder handvatverwarming.ik zal braaf de winter blijven doorrijden en misschien een compromis sluiten qua weer
![]()
No problemo! Ik hoor het wel!Leanne schreef: ma 22-01-2018, 20:50 Awesome guys! Mijn setje is ook binnengekomen en ik lees dat Marc deze dame in nood vast wel zou kunnen/willen helpenals je het goed vindt stuur ik je een berichtje als het weer een beetje beter is (tis nogal een ritje vanuit Haarlem)
Ik doe graag mee. Marc, is dat ok voor jou? Moet ik nog wel even die dingen bestellen (hoop dat ze op tijd binnen zijn). Neem natuurlijk zelf ook wat lekkers mee uit Naarden.Leanne schreef:Ik ga 17 februari naar Marc voor het plaatsen van de led strips. En om te voorkomen dat Marc elk weekend iemand anders helpt, hierbij de oproep om met meerdere tegelijk naar hem toe te gaan.
Echt super aardig, ik kom graag de 17e!F2ride2001 schreef:Iedereen is welkom. Ik heb nog 1 setje op voorraad liggen. Houd er rekening mee dat ik ongeveer een uur per motor bezig ben.
Ja, ik neem mijn tijd om het goed te doen