Het scherm reageert op de regen en daardoor gaat de rider van 't padje af

Is dit inmiddels opgelost, bestaan deze klachten nog of is het exemplarisch te noemen?
Alvast bedankt

Het beeld staat verkeerd gecentreerd en te laag. Waardoor je de route niet volledig ziet en het pijltje verstopt staat achter het flitser icoon.Stroompje schreef:en wat is hier vervelend aan......?.......ik zie niets raars, behalve de brede zijbalk maar die is in te stellen.
Dus als dat jouw keuze is.....
Dat kan eigenlijk niet; zo heeft de 450 bijv een ander scherm (waarvan je de gevoeligheid kunt instellen).
Dat klinkt heel interessant wellicht maar draagt niet bij tot het vinden van een oplossing. Wat ik aangeef is dat, als je bijvoorbeeld een groot POI bestand in Mydrive hebt staan en een nieuw toestel vervolgens via de cloud koppelt aan dat account het kan zijn dat het apparaat daar even druk mee is. Je krijgt dan exact het effect dat je laat zien met je foto's/video's.FidesNL schreef: za 09-12-2017, 19:32 Dat mijn MyDrive eventueel veel bestanden zou hebben zou kunnen, maar de software zou intelligent genoeg moeten zijn om de beschikbare resources te balanceren.
Mee eens.FidesNL schreef: di 12-12-2017, 18:32 Zoals eerder gezegd: dit gebeurt ook als ik al 4-5u aan het rijden ben. Mijn bescheiden mening is dan ook dat het synchroniseren van MyDrive niet de oorzaak kan zijn.