Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Hallo allemaal,
afgelopen week de Gipro atre s02 aangeschaft en vandaag maar eens kijken of het lukt de indicator aan de praat te krijgen.
volgens de verkoop verhalen zou het plug and play zijn,hoe moeilijk kan dat zijn?.
de stekkertjes van de dl 1000 zouden zich links onder de tank moeten zitten,en inderdaad gevonden...los gepriegeld en hop de nieuwe stekkertjes er in voeding aangesloten op de zelfde voedingsdraad die ook de verstralers van prik voorziet.
motor volgens de handleiding in neutraal en jiffy omhoog,contact aan en het gezoem van de benzinepomp hoorbaar....display van de Gipro geeft de letter d van DEFAULT en gaat vervolgens uit en blijft uit
zijn er onder jullie die op een dl1000 k7 en mischien weten wat ik fout doe?
hier een paar foto''s
https://myalbum.com/album/JerQdxyT1L0b" onclick="window.open(this.href);return false;
afgelopen week de Gipro atre s02 aangeschaft en vandaag maar eens kijken of het lukt de indicator aan de praat te krijgen.
volgens de verkoop verhalen zou het plug and play zijn,hoe moeilijk kan dat zijn?.
de stekkertjes van de dl 1000 zouden zich links onder de tank moeten zitten,en inderdaad gevonden...los gepriegeld en hop de nieuwe stekkertjes er in voeding aangesloten op de zelfde voedingsdraad die ook de verstralers van prik voorziet.
motor volgens de handleiding in neutraal en jiffy omhoog,contact aan en het gezoem van de benzinepomp hoorbaar....display van de Gipro geeft de letter d van DEFAULT en gaat vervolgens uit en blijft uit
zijn er onder jullie die op een dl1000 k7 en mischien weten wat ik fout doe?
hier een paar foto''s
https://myalbum.com/album/JerQdxyT1L0b" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marian
- Berichten: 598
- Lid geworden op: zo 29-03-2015, 12:23
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 zwart 2016
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Chiel heeft hem bij mij erop gezet en aangesloten mssn dat hij het nog weet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Even je voeding controleren, eventueel de verstralers loskoppelen en anders een reset uitvoeren.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
ik heb even gekeken maar stroom krijgt de Gipro,in de handleiding staat dat er maximaal 85mA bij 12 volt nodig is,nu zit de voeding aangesloten achter een 10A zekering... kan dat eigenlijk wel en is dat niet te veel?
zou het daar aan kunnen liggen?
de verstralers waren al losgekoppeld ivm circuitrijden en de regels daaromheen
zou het daar aan kunnen liggen?

de verstralers waren al losgekoppeld ivm circuitrijden en de regels daaromheen
- Ballie
- DL650 berijder
- Berichten: 546
- Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
- Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
- Contacteer:
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Ehm, volgens mij is die 10A het maximum van die zekering. Tenzij er iets mis is met het apparaat zal die doorgaans niet meer trekken dan waar 'ie voor is ontworpen. Of zeg ik nu iets geks?
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Nee Ballie, helemaal goed !
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Allemaal bedankt voor de reactie,ik had de verkeerde 3hoek stekker die van de bezienepomp.
De stekker die ik moest hebben lag bijna boven op de achterste cilinderkop nu werkt het bijna naar behoren ,want de gipro herkend de 4e versnelling niet altijd bij het opschakelen
Binnenkort eens een ritje maken met de leermodus aan,dan moet het goedkomen.
nou nog een geschikt plekkie zoeken voor het hebbedingetje

De stekker die ik moest hebben lag bijna boven op de achterste cilinderkop nu werkt het bijna naar behoren ,want de gipro herkend de 4e versnelling niet altijd bij het opschakelen
Binnenkort eens een ritje maken met de leermodus aan,dan moet het goedkomen.

- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Dat kun je gewoon in stilstand doen zonder draaiende motor en gewoon door de versnellingen heen gaan, met natuurlijk wel met de motor op het contact.Marc lw schreef:
Binnenkort eens een ritje maken met de leermodus aan,dan moet het goedkomen.![]()
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7703
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Gipro atre dl 1000 k7 probleempje
Klopt, gewoon de handleiding volgen. Mijne moest ik ook opnieuw inleren, die zag ze van het begin af aan ook niet correct.


Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.