2 weken geleden Zumo 590LM geupdate op de vaste PC voor het nieuwe seizoen.
- Garmin Express update: CHECK
- Garmin Basecamp update: CHECK
- Zumo 590LM: Firmware update: CHECK, daarna kaartupdate 2017.3 op zowel PC als 590LM: CHECK.
Ik helemaal happy, liep in 1 keer vlekkeloos door.
Nu heb ik ook nog een laptopje die ik altijd meeneem bij meerdaagse tochten en vakanties, om onderweg nog wat te kunnen wijzigen of aanpassen aan de routes.
Afgelopen zondag wilde ik deze ook voorzien van de updates, zodat zowel de vaste PC als de laptop weer gelijk zijn.
Laptop:
- Garmin Express update: CHECK
- Garmin Basecamp update: CHECK
- Zumo 590LM eraan en Garmin Express geopend en de optie geselecteerd om alleen de kaartupdate 2017.3 op de laptop te doen: CHECK
Dan zou je denken: top! ging goed. Dat klopt.
Echter, daarna was de Zumo 590LM de verbinding met de PC kwijt. Uitpluggen / inpluggen: USB-apparaat wordt niet herkend. Laptop aan/uit: USB-apparaat wordt niet herkend. Zumo590 harde reset: USB-apparaat wordt niet herkend. Andere kabel en/of USB poort: USB-apparaat wordt niet herkend.
Dan maar naar de vaste PC boven: USB-apparaat wordt niet herkend. Damn.
Een hele nacht accu los, nogmaals reset, volgende dag proberen (gister dus): USB-apparaat wordt niet herkend.
Ofwel kan er niets meer opzetten. Lijkt alsof de USB poort in de Zumo 590LM hangt. Hoop echt dat Waypoint hier iets mee kan, baal op dit moment behoorlijk.
Ik laat iets weten