Deze keer niet in het voorjaar, maar in de zomer. Op zaterdag 9 september.
Rest van de informatie volgt in een later stadium.

Maar route moet ik nog helemaal nakijken.... mag je ook mee. Tenslotte .... Zo groot is Oosterwolde ook niet.HD2W4W schreef: di 31-01-2017, 19:16 Had graag mee willen doen, tenslotte een rit in de eigen mooie provincie. Maar valt net midden in onze vakantie.
Ach, gelukkig reed ik achter jeThe Peck schreef: zo 29-01-2017, 19:32 Zet 'm alvast in mijn agenda. Zal deze keer proberen mijn kentekenplaat aan de motor te laten zitten...![]()
![]()
Nogmaals dank.
leuk AteAte schreef: zo 29-01-2017, 19:23
Deze keer niet in het voorjaar, maar in de zomer. Op zaterdag 9 september.
![]()
![]()
![]()
ReneEikie schreef: ma 30-01-2017, 18:12 Ger, er rijden mensen uit Tilburg en uit Maasbree naar Friesland. Zelfs mensen uit Vlaanderen ! De mogelijkheid is ook om een hotel te boeken. Dan kan je de vrijdag voorafgaand aan de rit die kant al op. Je bent daar vast niet de enige.
Of we plakken er een stukje voor de liefhebbers achter aan. Of doen de barbecue op vrijdag avond in Assen.....Ate schreef: vr 03-02-2017, 18:02 Ik kan altijd de route een beetje wijzigen.... Heb nog een half jaartje. Wordt het Fryslân goes andries![]()
"Hotel Appelscha" wordt de afgelopen jaren al gebruikt. Ook Hotel "de Zon" is vorig jaar gebruikt. Dan hebben we nog de camping waar we al enkele jaren de bbq op vrijdag organiseren. Camping Noordeinde te Fochteloo.Robby_V schreef: do 02-03-2017, 08:01 Ik ga deze rit in mijn agenda noteren.
Zal hem ook zeker op de facebookgroep plaatsen.
ik moet maar eens op zoek gaan naar een slaapplaats.
ik wacht de verdere details nog even af
Ate schreef: di 14-03-2017, 18:43 Je bent hierbij uitgenodigd...... Je zult wel de strom ietsje moeten aanpassen.