Een maandje geleden kwam ik erachter dan mijn linker knipperlicht op half-elf hing. Motor moest toch naar de garage dus meteen maar later vervangen. Die hebben er een nieuwe opgezet (60 euro...).
Van de week tikte ik met het afstappen per ongeluk tegen datzelfde knipperlicht.
Resultaat:

Het is wachten tot deze ook doorscheurd en los gaat hangen. Ik zal er voor de zekerheid wel even wat lijm tussen doen Nu vind ik ze ook weinig flexibel dus het verbaasd me niet echt dat ze niet zoveel kunnen hebben. Mocht er weer een echt stuk gaan denk ik dat ik ze maar vervang door iets anders. Ik vond 60 euro voor 1 knipperlicht sowieso al niet mals. Ik wil echter geen goedkope led-knippers daar die niet altijd even goed zichtbaar zijn (heb in Duitsland achter iemand met led-knippers gereden en ik moest naar de knipperlichten van de gene voor hem kijken om te zien welke kant we op gingen, die van hem zag ik gewoonweg niet in de zon). Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn er flexibelere knippers van hoge kwaliteit?