Is een relais makkelijk te verangen? (waar zit die?)
Anders heb ik straks 4 lampen te koop

Dat had ik ook al bedachtValetek schreef:Je kan een weerstandje tussen doen hoor
LED koplampen set Bi-LED / H4 fitting / Waterproof / 30W 300 lumenIke360x schreef:ik vond deze net via Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/led-koplampen- ... ypedsearch" onclick="window.open(this.href);return false;
kent iemand deze? en wie heft nu geode ervaringen met welke led lamp? zat al even te neuzen maar zie t even niet meer
Aad900 schreef:Plaatje ter illustratie
Wil met ons de link delen als je hem besteld hebt bij Ali ??Aad900 schreef: toch ook maar een nieuw relais aanschaffen, zodat de boel normaal knippert
Tulipan schreef:Wil met ons de link delen als je hem besteld hebt bij Ali ??Aad900 schreef: toch ook maar een nieuw relais aanschaffen, zodat de boel normaal knippert
Vraag me bij dit type af hoe dit met het groot licht zit.Eikie schreef:LED lampen gaan inmiddels steeds meer op de normale halogeen lampen lijken.
Met dit type geen aanpassing aan de rubber afsluitdop en geen grote koelventilator achter op de lamp. Ben alleen benieuwd of het niet te warm wordt in de kunsstof behuizing. Volgens de gegevens geschied de warmteafvoer middels een Luchtvaart Aluminium radiator.
Mooi alternatief. Wel 1000 lumen minder dan mijn LED lampen. Bedankt voor de link![]()
Edit:Eikie schreef:Ik ben geen elektrieker en snap er ook geen moer van. Aad en ik hebben dezelfde L2 en ook dezelfde relais (hebben we gecheckt). Waarom knipperen mijn Led's dan wel zoals het hoort. Ook de Led's zijn hetzelfde.
Led relais besteld. En nu de bridvenbus in de gaten houdenEikie schreef:Tulipan schreef:Wil met ons de link delen als je hem besteld hebt bij Ali ??Aad900 schreef: toch ook maar een nieuw relais aanschaffen, zodat de boel normaal knippert
http://www.aliexpress.com/item/32614482 ... 82593.html
Zelf heb ik deze niet gekocht, maar een vriend op het toerrijdersforum heeft deze onlangs aangeschaft. Zijn led raw knipperen zoals het hoort.
Is ome Gerrit nog niet op Tenerife geweest dan. Dat duurt lang zeg. Denk dat hij eerst even in Rotterdam eo neerstrijkt.Tulipan schreef:En daar moet je ( en wij ) nog even op wachten.
Totdat de chinees wat af komt leveren, daarna zal direct feedback komen