.
Ten Bruggencate-nr.: 02804
naam/ aanduiding: Sint Antonius
plaats: Weert
provincie/ land: Limburg
bouwjaar: 1903
verdwenen/ status: bestaand
aandrijving: windmolen
type: stenen beltmolen
functie: korenmolen
Tijdens de lunch vanmiddag een half litertje water in mn koelvest gegoten... heerlijk bij een schaduw temperatuur van 25 gradenEbrostrom schreef:Hier is t altijd zonnigbehalve een tijdje geleden met dat noodweer dan
gisteren en vandaag echt heerlijk weer, zon brandde echt hard
Dat wil niks zeggen Aad. Ze noemen het ook een 'witte neushoorn' terwijl dat 'witte' niets met deze neushoorn te maken heeft.Aad900 schreef:Het staat er inderdaad heel duidelijk bij vermeldt
dat vraag ik me af als jij zo door blijft gaan...Aad900 schreef:Er staan nog genoeg molens bij jou in de buurt Erik
Er blijven nog best een aantal via punten over tochStroompje schreef:.............en weer een streep door een viapunt....
![]()
Mooi picknickplekkie in Bakel
Ik moet ergens die kilometers vandaan halen Erik. Ik moet er steeds verder voor op pad. Gelukkig rijd ik een V-StromEbrostrom schreef:dat vraag ik me af als jij zo door blijft gaan...Aad900 schreef:Er staan nog genoeg molens bij jou in de buurt Erik
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat zei ik toch ook bij de fotoEbrostrom schreef:Hé Aad, die holten's molen had ik er al eerder ingezet...en die andere in Deurne / Zeilberg ben ik nog steeds vergeten te plaatsen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk