Bij aankoop van een Suzuki (bij Bruggeman motoren) krijg je een 8 daagse motorreis van ca. 1400 euro cadeau!
Maar in dezelfde mail stelde hij voor om deze reis ook exclusief voor ons forum beschikbaar te stellen. Dus wilde ik eens kijken of daar belangstelling voor is.
Allereerst een indruk van motorrijden op de Faeroer eilanden:
[youtubehd]http://www.youtube.com/watch?v=KcllmpoQC4c[/youtubehd]
Waar ligt het:

Een paar sfeer plaatjes:

Zijn jullie er nog? Dan nu de details:
- Datum reis: dinsdag 14 juni 2016 t/m dinsdag 21 juni 2016
- Locatie vertrekt: Hirtshals (Denemarken) [1.000 km vanuit Amsterdam]
- Locatie reis: Torshavn, Faeroer eilanden

Inclusief:
3 nachten binnenhut o.b.v. 2 personen inclusief ontbijt
4 nachten 4* hotel Foroyar inclusief ontbijt
5 motorroutes voor TomTom & Garmin
Professionele begeleiding + volgauto met ruimte voor 3 motorfietsen
Prijzen:
Motorrijder + motor -> € 795,-
Duorijder -> € 695,-
Maaltijdpakket aan boord (2x diner – 3x lunch) -> € 135,-
1 persoonskamer toeslag -> € 675,-
Buitenhut voor 2 personen met benedenbedden -> € 125,- p.p.
Dit zijn allemaal prijzen speciaal voor ons V-Stromforum, alleen de werkelijke kosten hebben we erop gezet. Normaal kost zo’n trip in deze hoedanigheid al snel €1.400,- pp zonder maaltijd pakket. Volgens mij dus erg voordelig voor deze bestemming/ervaring!
Omdat we er zijn rond de langste dag hebben we het geluk dat we 19,5 uur per dag daglicht hebben en dus maximaal kunnen profiteren van de tijd daar op de eilanden. En…. als we geluk hebben valt het midzomernacht-feest ook nog samen met onze tijd op de eilanden. Allemaal erg leuk om mee te maken.
Voor de duidelijkheid.. Niels Roodenburg organiseert dit ism met Bruggeman motoren en Nimag. Het V-Stromforum is geen partij en geen reisbureau.
Laat maar weten of er interesse is en of er nog vragen zijn. Die zal ik dan weer doorgeven aan Niels Roodenburg.