Helaas ben ik opzoek naar knipperlichten voor mn DL1000 2007.... Beide voorknipperlichten zijn compleet aangort (unit, glaasje en lampje) 2 dagen achtereen de motor laten vallen...linksom en rechtsom.... Nu heb ik marktplaats al geraadpleegd en verschillende zaken gebeld maar ze hebben ze niet op voorraad. Iemand nog suggesties? Ik wil ze het liefst morgen erop dus ik ben zelfs aan het overwegen om alle 4 de knipperlichten te laten vervangen (of zelf als dat niet te lastig is) maar ik heb 0.0 verstand van dit soort zaken dus nu vraag ik mij wel af welken passen er op en wat is wel of niet slim? Nu had ik deze gezien maar geen idee of dat zomaar past ook. dus ik hoor graag jullie tips en adviezen http://www.robsacc.nl/accessoires/Detai ... -led-spear
Ik heb die op mijn Gladius gehad. Enige was dat dit schroefdraad dikker was dan het origineel, maar ze gaven erg goed licht.
'Nadeel' met led is dat je er een weerstandje tussen moet zetten als je wilt dat ze gewoon normaal knipperen. Doe je dat niet, knipperen ze sneller. Ik had ze zonder weerstand.