Wil je dit alleen voor de "looks" ? Of wil je ook een praktische oplossing tegen het opspattende water etc. ?
Voor dat laatste heb ik n.l. mijn achterspatbord verlengd met een stuk "clear-pass" spatlap.
Deze spatlappen worden vooral toegepast bij vrachtauto's en zijn bedoeld om het ontstaan van een fijne nevel te voorkomen.
GvS
"There is no such thing as bad weather, only wrong clothes" [Billy Connolly]
nou het is puur om de binnenkant van mijn motor goed schoon te houden.
vind het heel vervelend dat ik na een regenbeurt de onderkant vol zit met smurrie. Houd dit dan ook genoeg tegen?
De meerderheid wil juist af van die taartschep en jullie gaan hem uitbreiden/verlengen?? Smaken verschillen. Ik heb er een hugger in geplaatst, die is gewoon als after market artikel te koop. Zal wel niet het effect hebben dat jullie wensen maar dit vind ik wel acceptabel qua aanzien.
Groeten, Rob.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Heb die schep al een tijdje geleden afgezaagd.
Niets te merken van opspattend water, topkoffer blijft schoon, en wat er achter me rijdt
heeft ruitenwissers voor dat beetje water wat een motorband opspat
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal ) Alle Toeters en Bellen " Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Ik heb een heel klein kontje en er komt wel wat zand op m'n achterlicht, maaaaaar het ziet er zoveel beter uit! Keertje extra wassen absoluut waard. De achterband gooit het vuil ook in de breedte, schoon houden zal met zon spatlap ook niet lukken den ik.
Wat wil je precies schoon houden?
Enige wat vies word is je spatbord, laat die daar nu net voor zijn
Ja de binnenkant van je uitlaat word ook vies / nat, i.c.m. pekel kan dit ineens erg snel gaan roesten kan ik je nu uit ervaring vertellen.
Maar droog houden die je dit niet, tenzij je de kap van de uitlaat gaat verlengen naar achteren.
Iron Horse schreef:De meerderheid wil juist af van die taartschep en jullie gaan hem uitbreiden/verlengen?? Smaken verschillen......
Ja, gelukkig verschillen de smaken, anders zaten we ook allemaal achter dezelfde vrouw aan
Ik heb mijn voorspatbord trouwens ook verlengd met hetzelfde type spatlap.
Vermoedelijk levert deze spatlap een veel grotere bijdrage in het schoonhouden van mijn motorfiets, dan die ene aan het achterspatbord.
GvS
"There is no such thing as bad weather, only wrong clothes" [Billy Connolly]
Maar er is ook iemand geweest die heeft het uit een juiste maat zwarte plastic bloempot gesneden en dat zag er ook niet slecht uit. Maar daar kan ik geen foto meer van vinden.
Groeten, Rob.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Die kokosmatten is echt geen gezicht hoor. Hoe kan je dat nou doen?
Zo'n verlengstuk monteren kan je de kop niet kosten maar wat je er nu van gebakken hebt kan echt niet.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown. V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gary schreef:leden,
ik heb goed zitten zoeken en ik kom er niet uit. is er een mogelijkheid om een extra spatbord net als bij de BMW
zoals dit?
Volgens mij zijn we behoorlijk bezig met topicvervuiling als ik het startbericht zo nog eens lees. Heeft er iemand een relevant antwoord voor de topicstarter?
Groeten, Rob.
Met het risico voor gek uitgemaakt te worden ...
Ook ik vind die 'BMW stijl- verlenger' best mooi.
Heb op wat websites wat modellen gezien, zoals een die Peer eerder deelde in een topic van Motea