Clau is afkorting van Claudia.
En was het destijds gelukt?ZeugStrom schreef:Hai Claudia,
Zaterdag heb ik Cor gebeld en mijn wensen op papier gezet hoewel ik dit toch wel moeilijk vind. Ik wil gewoon een paar honderd kilometer (minstens een tank) kunnen rijden voordat ik wat mag gaan voelen, dus niet te snel pijn in mij kont![]()
Vanmiddag heeft hij mij terug gebeld en voorgesteld om vrijdag bij hem langs te komen. Als ik voor 12:00 uur bij hem bent kan ik proef rijden en maakt hij de bekleding en kan ik dus met mijn 'nieuwe' zadel terug naar Zeeland rijden.
Het lijkt mij super om persoonlijk aan te geven wat ik nu ervaar en hoe hij denkt het probleem voor mij te lossen door de vulling te veranderen. Dit is heel moeilijk door de telefoon en mail aan te geven. Ook wil ik wat kleur in het zadel hebben door middel van gekleurde stiksels.
Het is voor mij vanuit Zeeland 220 Km dus ik moet op tijd vertrekken. 12 jaar Goldwing gereden, dus op een rijdend bankstel, en nu spannend vinden of Cor het rijden op mijn V-Strom weer plezierig kan maken! Ik ga hier van uit want ik vind de V-Srom een mooie en avontuurlijke motor waar ik veel kilometers in het buitenland mee hoop te maken.![]()
Maar eerst moet ik vrijdag dus wel naar Cor toe.... 220 Km op Suzukies standaard zadel![]()
![]()
dat wordt Auw....
Groetjes Ben
Zou je mij misschien zijn email of telefoons nummer kunnen geven. Zou ook heel graag een wat comforabeler zadel willen:)EdV schreef:rozenburg schreef:Hallo kun je mij misschien zeggen wat de prijs ongeveer is van zo'n zadel, hoelang de levertijd is en waar deze persoon woont en telefoonnr.
Alvast bedankt.Clau schreef:80 euro!!!!! Compleet hoe jij je zadel wilt hebben
-----
Hij wil niet op internet maar leeft puur van de mond op mond reclame. Als hij zichzelf op internet zet dan kan hij de aanvragen niet meer aan.
-----
Als mensen dus echt geïnteresseerd zijn kun je via pb naam en tel krijgen...