[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 378 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) 8 januari 2006: nieuwjaarstreffen in wegrestaurant De Meern. - Pagina 2 - V-Strom Forum Nederland
V-Strom Forum Nederland
Registreren op dit forum? Stuur een e-mail naar registreren@v-strom.nl ovv uw gewenste gebruikersnaam!
Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
Jouw voorligger let ook zo op jou.
Stunten doe je maar in je eigen tijd.
Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
crazychris schreef:ik mischien ook
met mn mazdarati
tenzij t droog is dan kom ik op de brommert
en mischien komt mn vrouw ook mee
maar dat zie ik dat weekend wel
Hela...... hebben we hier een bruiloft gemist
Dat had je wel ff mogen aankondigen dan hadden we met zijn allen een erehaag gemaakt met onze Strom's
met mn mazdarati
Ik wil er verder niets over kwijt, maar als dat stel "op de brommert"komt, dan ga ik er "weer"achter aan rijden.
met mn mazdarati
Ik wil er verder niets over kwijt, maar als dat stel "op de brommert"komt, dan ga ik er "weer"achter aan rijden.
hahahahaha
mischien rijd zij en ik achterop
Strommie schreef:Niet zeuren .... Chris neemt z'n vrouw mee! ..... en GEBAK
mischien
biker schreef:Inderdaad Chris leg eens uit............................
kijk maar bij de foto's van 2e Euromast Meeting 16 okt. '05
Ik kreeg (terecht) de vraag hoe laat de nieuwjaarsmeeting is gepland. Daarover hebben we het nog niet gehad. Om iedereen een redelijke aanreis- en terugreistijd te geven lijkt me net als afgelopen jaar vanaf 13:00 een mooie tijd. Dus wie later wil komen, dat kan uiteraard ook. Ik heb geen inventarisatie van de mensen gemaakt die misschien komen. We zien wel.
Dus 8 januari vanaf 13:00 uur:
AC restaurant De Meern,
A-12 Utrecht-Den Haag,
uitrit De Meern (15),
telefoon: 030-6661444
Groeten, Rob.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Ik kreeg (terecht) de vraag hoe laat de nieuwjaarsmeeting is gepland. Daarover hebben we het nog niet gehad. Om iedereen een redelijke aanreis- en terugreistijd te geven lijkt me net als afgelopen jaar vanaf 13:00 een mooie tijd. Dus wie later wil komen, dat kan uiteraard ook. Ik heb geen inventarisatie van de mensen gemaakt die misschien komen. We zien wel.
Dus 8 januari vanaf 13:00 uur:
AC restaurant De Meern,
A-12 Utrecht-Den Haag,
uitrit De Meern (15),
telefoon: 030-6661444
Rob! Wat doe je nou? Zo heb ik mijn TTR niet meer nodig...
met mn mazdarati
Ja Chris, er zijn 2 soortgelijke A.C.-restaurants, alléén is er maar 1 gelegen aan de A12 afrit De Meern........ en daar moet/mag je zijn
Die andere mag je (tijdelijk?) vergeten
Er zijn wat omstandigheden bijgekomen die het mij waarschijnlijk onmogelijk maken om te komen.
Als het enigszins mogelijk is, kom ik wel, maar voorlopig houdt ik het op misschien.
Black Rhino schreef:Als ik hem inderdaad 6 januari op kan halen en het is niet glad dan ga ik de Rhino uitlaten richting De Meern.
Is inmiddels 7 januari geworden, nu geen vertraging meer anders gaan we het niet redden.
De motor is er, ik hoor nu echt thuis op het forum met de V-Strom. Nu moet het weer zondag nog meezitten. Kon de Rhino toch vanmiddag ophalen. Foto's: eerste ophalen bij de dealer dan de oude gs er naast en als laatste naast de nieuwe brandweerwagen die gisteren afgeleverd is.
Laatst gewijzigd door Gast op vr 06-01-2006, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
voor de mensen die uit de regio rotterdam en omstreken komen
en zin hebben om met mij daar heen te rijden
ik sta vanaf KWART VOOR 12 bij bp de vink
op de A20 richting gouda
dat is tussen afslag 16 r'dam prins alexander en afslag 17 nieuwekerk a/d ijssel
door komt Robbedous en bandit ook heen