onlangs de voorband laten vervangen, toen had ik de boel toch los en heb ik de poten even iets losgedraaid.
het wiel recht gezet en tussen mijn benen geklemd en vervolgens het stuur geprobeerd recht te zetten, er zat geen beweging in..
alle bouten waren echt los (boven en onder, per poot 3 stuks, kon ze er met de hand uitdraaien) maar ik kon de poten er niet zonder "geweld" uitpakken (bij mijn diversion kon ik ze er zo afpakken).
ik vermoed dus dat er iets krom is
heb het niet goed gekregen en weer vast gezet, heb niet de poten er af gepakt om te kijken of die nog recht zijn.
moet wel de olie verversen binnenkort; het lijkt er toch op dat deze motor iets meer dan een krasje op de kuip heeft gehad, zal wel een schademotor zijn geweest want de voorpoten zijn ook vervangen want deze hebben een preload verstelling waar de k2 deze origineel niet heeft.
dat zou theoretisch moeten betekenen dat de poten goed zijn aangezien ze vervangen zijn maar dat de kroonplaat wellicht scheef is?
balhoofd gaat wel soepel, valt mooi naar links/rechts en heb geen dood punt in het midden.
Er zit overigens wel schade op de motorfiets, hij is naar zeggen bij stilstand naar links gedonderd, er zitten krassen op de kap en ruitje en er zit spanning op de kap links, ook de radiator is omhoog gebogen waardoor de grootste moer van de kap niet vastgezet kan worden.
de klap is dus wss weer harder geweest dan in eerste instantie door mij ingeschat