Vandaag in Rotjeknor... rijdend op de Maasboulevard... Ideetje

Makkelijk te vinden aan het water van de Admiraliteitskade en ongewoon leuke ontvangst. Meteen verse koffie - kletspraatje, terwijl ik alleen maar ff wilde kijken. Een setje Roemenen informeerden er naar knaldempers (waar je daar niet aan kunt komen begreep ik) en ze werden zeer gedetailleerd en allesbehalve betweterig te woord gestaan. Inderdaad net als de site een beetje rommelig, maar niet te.
Intussen stonden er buiten opeens vier glimmende racers, net aangekomen. Deze collegarijders waren kennelijk vaste klant - groetend, hallozoenend en vrolijk ouwehoerend kwamen ze binnen. Even voelde het of ik in een stamcafé stond, of als op een verjaardag bij een goede vriend thuis. Je moet echt flink je best doen als je je daar niet op je gemak wilt voelen.
Dus fluisterde mijn trouwe en even valse koopgeestje tussen de oren -"koop toch wat, koop toch wat"-. Zo bedacht ik dat ik al ruim een week niet meer rookte en nu dan toch wel wat verdiende! En eerlijk gezegd, die 50ltr grote waterdichte roltas is ook superpraktisch aan de vooravond van de herfstrit in Vlaanderen... Ongevraagd kreeg ik ook nog eens een leuke korting, het motorleven is zo slecht nog niet. Misschien stond het kortingsgebaar in verband met mijn -zorgvuldig getimede- opmerking dat ik de winkel uit het V-Strom forum kende. Maar dat zou bijna te easy zijn om te veronderstellen.
Dus CrazyChris -later zag ik dat die website altijd onder jouw berichten staat- martijnsmoterkleding.nl is in het echt ook een shop waarvoor je n blokkie om kunt rijden. Rielekst winkelen in een warmhartige omgeving mét ongevraagde korting. Héél wat anders dan grotere, vaak veel grotere zaken waar die ongedwongen sfeer afwezig of in het gunstigste geval erg schaars is.
Ontdek het zelf!