Ik had mijn ftp-programma nog open staan.. Dus hoeft alleen maar te unzippen en te slepen...SN0Wman schreef:Edit: Frank is snel, de aanpassingen zijn er, eventjes 'refreshen' en het moet allemaal werken
Beter kan haast niet RudySN0Wman schreef:Dan hier mijn eerste echte bijdrage, De Witte Molen in Nijmegen:
(Zo goed Aad? Netjes een stap naar achteren zodat de hele molen erop staat![]()
)
Och, een virus wil ik het niet noemen. Ik wist een aantal molens bij mij in de buurt en heb een iets grotere regio bestreken om ook eens een paar molens op de gevoelige chip te zetten. Maar ik ga niet het hele land afstruinen om zoveel mogelijk molens op de plaat te zetten. Hoewel ik misschien nog wel een keer naar Groesbeek wil om De Zuidmolen op de plaat te zetten. Kan ik meteen weer wat meel meenemen voor mijn andere hobbyEikie schreef:Hi Frans, ook door het molenvirus getroffen ?
Leuke plaatjes. Je hebt Aad weer aan het werk gezet.
Nu zelf nog even koppelen aan de molensite !
Ah, dus ik hoefde ze niet eens zelf op de kaart te zetten. Heb van elk bericht de URL bij de molen zitten plakken...Aad900 schreef:Ja dat gebeurt 'automatisch' bij het plaatsen van de foto in het topic
Doe ik toch nog eens iets goedBallie heeft het goed begrepen door elke molen apart te posten
Dat moet dus wel. Je hebt dus 2 dingen goed gedaanBallie schreef:Ah, dus ik hoefde ze niet eens zelf op de kaart te zetten. Heb van elk bericht de URL bij de molen zitten plakken...Aad900 schreef:Ja dat gebeurt 'automatisch' bij het plaatsen van de foto in het topic![]()
Kijk kijk.....weer een gevalletje van "besmetting"....RedStrom schreef:![]()
Ik zie dat in de ECR2014 zeker 5 rode molens staan. 1 Duitse zelfs. Dus camera mee.
De 3 rode hier in de buurt doe ik wel voordien.
Ik kon de lunch al nauwelijks vinden, dan ga ik niet ook nog kijken hoe ik bij die molen daar in de verte kan komenStroompje schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk Kees 'n Friesche molen.............!!!!
Ik zag er ook een aantal in het voorbij gaan....![]()
Goed plan Kees. Dat ga ik ook doen in CZ, H, SLO en A.Bozobin schreef:Ik zal de komende maand DLD, AUS en IT ook es in gaten houden .....