Ten-Bruggencatenummer: 06916
Naam/aanduiding: De Zaandplatte
Plaats: Ruinen
Provincie/ land: Drenthe
Bouwjaar: 1964
Verdwenen/status: bestaand
Aandrijving: windmolen
Type: achtkante grondzeiler
Functie: korenmolen
Ik heb je ooit eens iets Maps-achtigs doorgestuurd per PB.Eikie schreef:Aad is met iets bezig maar of het 'on-line' gaat lukken is nog de vraag.
Voor wie er iets mee kan of wil doen, dit is de link. Even goed lezen, uitproberen, goed toepassen en je hebt een leuk overzicht. Is alleen beperkt "houdbaar", dus er moet regelmatig op ingelogd (naar gekeken) worden om het actief te houden. Zie bijbehorende uitleg.Eikie schreef:Dat klopt Rob, en ik had indertijd met Tulipan een PB contact en Edy wilde wel eens kijken of het voor hem te doen was. Tis alleen de laatste tijd een beetje stil op Tenerife
Aad900 schreef: Ik ben al blij dat het me lukt om een album bij te houden en plaatjes op het forum te zetten.![]()
Dat is de één na laatste van deze tripEikie schreef:Aad kom op met mijn favoriete molen in Tholen
thx die zoch ik. Eens kijken of ik daar wat mee kan (en mag)!Aad900 schreef:Ik werk met deze kaart: http://www.allemolenskaart.nl/
Maar met zo'n mooie rooie is t ook niet echt dubbelenStroompje schreef:Jazekerrrrrr.... heb ze nu wel ff opgezocht hier op het forum....om dubbelen te voorkomen.![]()