Voor mijn Vstrom nu op zoek naar een goede motorzaak voor onderhoud op niet al te grote afstand.
Iemand een suggestie, goede ervaringen?

Er is een reden waarom ik in Zoetermeer woon en toch naar Poeldijk ga voor onderhoud (het deel wat ik niet zelf kan).Twinkel schreef:Heeft iemand ervaring bij Hans van Wijk in Zoetermeer? Zowel voor onderhoud als ook voor als je een keer iets extra op je motor wilt laten monteren? Had er pas geleden een offerte gevraagd specifiek voor led-mistlampen voor zowel voor als achter, word ik later terug gebeld met alleen de prijs voor halogeenmistlampen voor, schiet dus niet echt op. Binnenkort moet m'n motor voor de 6.000 km beurt en ben er ook nog niet uit waar ik 'm naar toe zal brengen (woon in Den Haag en werk in Amsterdam).
Doe Marco maar de groeten van mij als je er nog es komt.MacReal schreef:Zelf rijd ik vanuit Zoetermeer speciaal naar Poeldijk, omdat ik daar hele goede ervaringen heb met KMS.
Dat is een eenmansgarage, waar geen motoren verkocht worden.
De eigenaar rijdt zelf ook een V-strom, dus die kennis zit er wel zo gezegd![]()
Op dit gebied kan ik je Groenewold in Delft aanraden. Niet de goedkoopste, wel goed en eerlijk.Twinkel schreef:Poeldijk ga ik zeker onthouden, maar zolang mijn motor onder de garantie valt, zal ik naar een officiële Suzuki dealer moeten voor de onderhoudsbeurten :s
Zal ik doenBozobin schreef: Doe Marco maar de groeten van mij als je er nog es komt.
Heb ik hem blijkbaar toch besmet met het V-stromvirus.