Makkelijk te bedienen en duidelijk scherm. Vele spelendingetjes erop, die ik waarschijnlijk toch nooit gebruik

We gaan nog even verder met spelen.

Peter
PietB schreef:Hallo de Hees. Zou je eens wat foto,s kunnen plaatsen. Ik heb namelijk ook wel interesse in de plaatsing op die plek.
Ik heb inmiddels ook de zumo. Mijn eerste navigatie, gezien de handleiding mag je er wel voor gestudeerd hebben.
Overigens het eerste probleempje. Als ik een sd kaart plaats, 8 gb, vind ik deze nergens terug. Ook al een paar route opgezet, nog niet.
Als ik de routes op het toestel zet, vind ik ze wel onder de reisplanner, maar de sd kaart vind ik nergens. Ik doe alles met basecamp.
vrgr Piet
Hoi Piet, ik zie dat je deze steun al een paar maanden in gebruik hebt, kun je al iets zeggen over de degelijkheid? Het is SW motech dus de kwaliteit zal best goed zijn, maar toch? Veel trillingen of valt het mee? Makkelijk los te koppelen? Makkelijk te monteren? Ik overweeg deze GPS steun namelijk.PietB schreef:Ik heb toch nog eens verder gezocht of er nog andere oplossingen zijn. Inmiddels heb ik een steun gekocht bij sw motech via splash design.
Zelf geplaatst op de stroom na. Dit durfde ik niet aan en heb ik het laten doen. De kabel is mooi weggewerkt en zit aangesloten op de koplamp.
De prijs van de gps steun is 65,95. Hier wat foto,s.
gr Piet
Framomile schreef:Vooral met het aan en uitzetten nadat je hem net loshaalt van de PC.
Inmiddels heb ik een steun gekocht bij sw motech via splash design
Ik heb mijn zumo ook boven de tellers met een varifocus bril, no problemRene schreef:Ik erken dat veiligheidstechnisch de positie boven de tellers beter is, maar dat werkt niet met mijn varifocus. Jullie jonkies hebben dat probleem natuurlijk niet.
DankuBruur schreef:Zit niks tegen diefstal op maar dat is wel los te bestellen of een moer gebruiken ipv het meegeleverde accessoires (om de houder vast maken)
Ze zitten er blijkbaar wel in, laad het wel op via usb stekker via pc ?Rongoos schreef:Geen idee of er batterijen in zo,n 550 zitten ik zal morgen eens kijken.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk