We hebben mee-genoten van je trip

Oei oei, wat is er gekomen van 'samen uit, samen thuis' ?Jomme Dox schreef: Owee, ik was Leville al na 1 straat in Reims kwijt, opgehouden door het drukke verkeer en de verkeerslichten, en ik heb hem niet meer gezien. Ik ben dan op GPS naar de autosnelweg gesukkeld, en vandaar in 1 ruk naar huis gereden.
En Leville had gezegd wel snelweg te nemen, maar péage proberen te vermijden. Leville had in zijn tweede SMS (vóór de eerste SMS van Jomme) gezegd dan maar aan het eerste tankstation te wachten... waarmee hij dus bedoelde op de niet-péage route.Jomme Dox schreef: Wat dan altijd gebeurd is dat ik niet meer rondkijk, mijn GPS star in het oog hou en hoop zo rap mogelijk uit die verdomde steden te raken. Als het dan nog pokkewarm is, je zweet als een paard van nervositeit, ben je blij als je een bordje 'Bruxelles' ziet, en de juiste piste neemt om er te geraken.
Als je op een autosnelweg zit, kan je er ook niet meer vanaf. Je kan zelfs niet stoppen. Je kan dat wel, maar ik vond dit nu niet echt een 'noodgeval'. Aan de eerste peage heb ik netjes Leville de situatie ge sms'st.
...
Ik heb al herhaaldelijk gezegd dat ik steden haat, zeker met de moto, en als er dan onvoorziene dingen gebeuren, tsja...
Klopt als een bus. PROBEREN te vermijden. Soms probeert men, soms faalt men.Leville schreef:[En Leville had gezegd wel snelweg te nemen, maar péage proberen te vermijden.
Omdat hij dacht dat Jomme hem wel gezien had en zou terugkeren. Omdat zijn motorfiets al half de (enkele richting) straat in stond gekeerd die we in moesten. En omdat als we alletwee elkaar proberen te zoeken, we elkaar zeker niet vinden. Toen het niks werd, ben ik teruggekeerd naar de plaats waar we elkaar het laatst gezien hebben. En heb ik meteen een sms gestuurd. Spijtig dat je de eerste 20 minuten nadat we elkaar mislopen waren, geen rustig plaatsje hebt gevonden om contact op te nemen.Jomme Dox schreef:Ik vraag me nog steeds af : Als Leville mij heeft ziet rijden, (maar ik hem niet), waarom komt hij er dan niet achteraan ?