G-Pack
Ga me er nu niet meer druk om maken, ik heb tenslotte al zo'n ding.
Wil nog wel eens goed laten afstellen door Hoegee of een Dynodokter,dan zal er ook wel weer een K&N filter in moeten.
Wie weet hoe snel ie dan van z'n plek gaat, wordt wel lachen als we een toertochtje met de SV club doen en voor het stoplicht wegblazen.
Robert
Wil nog wel eens goed laten afstellen door Hoegee of een Dynodokter,dan zal er ook wel weer een K&N filter in moeten.
Wie weet hoe snel ie dan van z'n plek gaat, wordt wel lachen als we een toertochtje met de SV club doen en voor het stoplicht wegblazen.
Robert
Mij gaat het niet om het "race effect", als je het zo noemen mag. Het soepeler lopen van de motor, is veel belangrijker!
B.t.w. de K&N Filters zijn bij http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; in de aanbieding...>!
M.v.g. Stormke.
B.t.w. de K&N Filters zijn bij http://www.louis.de" onclick="window.open(this.href);return false; in de aanbieding...>!
M.v.g. Stormke.
Zo rond de 100 PK is tenminste beheersbaar, en ook de hoge zit geeft mij een "relaxt" gevoel.
Maar zo'n PK monster is ook wel eens leuk, maar daar ik in "stad' woon heb ik weinig aan zo'n ding.
De rijnmond heeft een record aan flitsers en radarwagens en dat is niet alles .
Voor je het weet kan je het roze papiertje een tijdje afgeven.
Ook al kan je met een Strom ook redelijk onwettige snelheden neerzetten.
Voor mij is toch altijd wel de 'Kick" om het snelste weg te zijn, of het voorwiel even los van de grond
On Topic: Ik weet niet of je het al hebt kunnen proberen met het prachtige weer maar je krijgt hem alleen op het gas nu ook op z'n achterwiel
da's best wel gaaf!
okay, de prent voor roekeloos rijden is ook niet mis, ik heb op "wegmisbruikers" gezien dat een ouwe lul van een politie-agent zonder gevoel van een motor zelfs iemands zijn roze papiertje afpakte.
Volgens deze dementerende agent had de bestuurder zijn voertuig niet onder controle?
Als je zo'n mooie wheelie trekt heb je volgens mij een aardige controle over je fiets.
Robert
Maar zo'n PK monster is ook wel eens leuk, maar daar ik in "stad' woon heb ik weinig aan zo'n ding.

De rijnmond heeft een record aan flitsers en radarwagens en dat is niet alles .
Voor je het weet kan je het roze papiertje een tijdje afgeven.

Ook al kan je met een Strom ook redelijk onwettige snelheden neerzetten.
Voor mij is toch altijd wel de 'Kick" om het snelste weg te zijn, of het voorwiel even los van de grond

On Topic: Ik weet niet of je het al hebt kunnen proberen met het prachtige weer maar je krijgt hem alleen op het gas nu ook op z'n achterwiel

okay, de prent voor roekeloos rijden is ook niet mis, ik heb op "wegmisbruikers" gezien dat een ouwe lul van een politie-agent zonder gevoel van een motor zelfs iemands zijn roze papiertje afpakte.
Volgens deze dementerende agent had de bestuurder zijn voertuig niet onder controle?
Als je zo'n mooie wheelie trekt heb je volgens mij een aardige controle over je fiets.
Robert
Ja lijkt me wel leuk om een wheelie te maken...! Alleen heb ik het lef er niet voor...! Zou n.l. zonde zijn als je ten val komt...>! Dure hobby....., misschien heb je meer rij ervaring of lef.....! Maar ik vind het altijd kicken als ik het iemand zie doen hoor...., alle respect...!
P.s. Ik zit hier 15 minuten van de grens af, dus DEUTSCHE AUTOBAHN, en daar kan je hem flink doortrekken. als je wilt....!
M.v.g. Stormke.
P.s. Ik zit hier 15 minuten van de grens af, dus DEUTSCHE AUTOBAHN, en daar kan je hem flink doortrekken. als je wilt....!
M.v.g. Stormke.
Ik maak al wheelie's sinds mijn Gazelle. sparta automaat , peugeot automaat, puch grand prix, Honda MT, Zundapp GTS 50, Yamaha FS1, Batavus, Honda CB 350 F, Suzuki Gs 450 Es, Honda CB 550 F, Honda XL 500 S, Honda CBX 1000 Pro-link(kan je trouwens geen wheelie mee maken zonder vluchtheuvel) en nu de strom.
Voor de rest ben ik geheel onervaren op het gebied van voorwiel de lucht laten zien.
Nou moet ik nog stoppies leren want de voorgaande fietsen hadden niet van die super remmen.
Robert
Voor de rest ben ik geheel onervaren op het gebied van voorwiel de lucht laten zien.
Nou moet ik nog stoppies leren want de voorgaande fietsen hadden niet van die super remmen.
Robert
Tja, ik ben dus blijkbaar nogal beïnvloedbaar
Heb vandaag met Stephen gebeld. Heb gezegd dat ik een VRIEND van Tatanka ben
en vroeg em of hij me ook zo'n TRE-004 wou verkopen aan die discount-price van 78 Pond.. Hij maakte er geen problemen van! (Bedankt hè Tatanka!!)
Hij is dus in bestelling, WOEHOE!!
Van mij mag de sneeuw NU beginnen smelten

Heb vandaag met Stephen gebeld. Heb gezegd dat ik een VRIEND van Tatanka ben

Hij is dus in bestelling, WOEHOE!!
Van mij mag de sneeuw NU beginnen smelten

Géén dank, daarvoor zijn we Stormers, om elkaar bij te staan...!
Is een goeie zaak Swintie t.a.v. je aankoop, je zal er geen spijt van krijgen....! Een TRE, een GPS, het gaat je goed......!
P.s. Ik heb vandaag de Daytona handvewarming aangeschaft van Gericke! Lijkt me toch wel handig, in de bergen enzo....!
M.v.g. Stormke.
Is een goeie zaak Swintie t.a.v. je aankoop, je zal er geen spijt van krijgen....! Een TRE, een GPS, het gaat je goed......!
P.s. Ik heb vandaag de Daytona handvewarming aangeschaft van Gericke! Lijkt me toch wel handig, in de bergen enzo....!
M.v.g. Stormke.
Nou swintie,
Misschien moeten we wel een appart forum van TRE-rijders of G-pack-ers gaan oprichten
Ben bang dat ze ons er wel snel tussenuit pikken op een meeting.
Ik hoop dat je je ervaring aan ons laat weten.
Of misschien dat we nog slechter weer krijgen als er nog een TRE in de benelux bij komt
Trouwens: Belgen zijn toch altijd bescheiden?
Robert
Misschien moeten we wel een appart forum van TRE-rijders of G-pack-ers gaan oprichten

Ben bang dat ze ons er wel snel tussenuit pikken op een meeting.
Ik hoop dat je je ervaring aan ons laat weten.
Of misschien dat we nog slechter weer krijgen als er nog een TRE in de benelux bij komt

Trouwens: Belgen zijn toch altijd bescheiden?
Robert
Vandaag is men TRE aangekomen én het zonnetje scheen
Direct geïnstalleerd en heb hier slechts 1 woord voor: WAAUW !!
Dit is gewoon SUPER... Al lang geleden dat ik zo'n plezier heb gemaakt op men moto. Dat ding overtreft mijn stoutste verwachtingen.... wat een FUN zeg!!!
Het gashendeltje reageert echt onmiddellijk op men draaibeweging en weg is ie, een énorme trekkracht ongelofelijk. Dit is echt genieten in het kwadraat, hehe


Direct geïnstalleerd en heb hier slechts 1 woord voor: WAAUW !!

Dit is gewoon SUPER... Al lang geleden dat ik zo'n plezier heb gemaakt op men moto. Dat ding overtreft mijn stoutste verwachtingen.... wat een FUN zeg!!!

Het gashendeltje reageert echt onmiddellijk op men draaibeweging en weg is ie, een énorme trekkracht ongelofelijk. Dit is echt genieten in het kwadraat, hehe


Aan alle heren met een TRE:
Ben ook de plaatsing van TRE aan het overwegen, maar twijfel nog een Btje. Mijn twijfel ligt vooral in de volgende zin op de site van 'Ivan':
En natuurlijk zit ik ook heeeeel erg met
Dus de vraag; iemand al enige ervaring met reacties van Suzuki?
Ben ook de plaatsing van TRE aan het overwegen, maar twijfel nog een Btje. Mijn twijfel ligt vooral in de volgende zin op de site van 'Ivan':
Als ik nu (binnen de garantietermijn) problemen ga krijgen met pakkingen oid, gaat Nimag dan niet muiten om onder de garantie uit te komen?? Iemand al ervaring met (de reactie van) dealers die weten dat TRE er op zit?The TRE does not comply with your warranty
En natuurlijk zit ik ook heeeeel erg met
in mijn maagThe TRE does not comply with federal emission and/or safety laws.

Dus de vraag; iemand al enige ervaring met reacties van Suzuki?
Nou Will...tatanka schreef:Als je het niet vertrouwt en je voelt je er onprettig bij, moet je het niet doen Ben!
M.v.g. Stormke.
het gaat niet zozeer om 'het niet vertrouwen', maar ik ben gewoon benieuwd of er iemand ervaring heeft met de reactie van òf een dealer, òf Nimag. Zien zij dit speeltje als een groot kwaad, met als gevolg dat zij opeens alle garantie (van motorproblemen tot kapotte fietsbel


Ik heb al eens met Nimag gebeld, of ze van een G-Pack/ TRE hebben gehoord, en deze verklaarde dat hij de G-Pack/ TRE niet kon (of hij wilde het niet weten), beetje vreemd he.....! Meteen kwam de vraag of ik de Storm niet snel genoeg vond.....! Later zij dezelfde persoon dat het onzin was, nadat ik hem uitlegde waarvoor het diende, met een of andere theoretische verklaring....! ik weet wel beter, dus.....!
Je weet zelf, alles wat niet meer in de orginele staat is, dat daarvan de garantie vervalt....! Maar er zijn goede wegen die naar Rome leiden...!
Ik heb van de Engelse TRE importeur te horen gekregen dat het géén schade kan brengen aan de motor. Zij dekken zich natuurlijk juridisch in t.a.v. bovengenoemde RULES!
P.s. Dus niet twijfelen Ben gewoon kopen, je zal er geen spijt van krijgen, het is echt FUN! Maar als je tevreden bent met de orginele V-Strom, waaarom zou je het dan moeten aanschaffen?
M.v.g. Stormke
Je weet zelf, alles wat niet meer in de orginele staat is, dat daarvan de garantie vervalt....! Maar er zijn goede wegen die naar Rome leiden...!
Ik heb van de Engelse TRE importeur te horen gekregen dat het géén schade kan brengen aan de motor. Zij dekken zich natuurlijk juridisch in t.a.v. bovengenoemde RULES!
P.s. Dus niet twijfelen Ben gewoon kopen, je zal er geen spijt van krijgen, het is echt FUN! Maar als je tevreden bent met de orginele V-Strom, waaarom zou je het dan moeten aanschaffen?
M.v.g. Stormke
Beste Be-outside,
De TRE is een simpel aan te sluiten dmv stekkers in te pluggen apparaat.
Mocht er overhoopt iets met je blok gebeuren, kan deze er altijd weer tussenuit alsof er nooit iets gezeten heeft.
Als je advies over de werking wilt hebben of wil zien hoe het effekt is, kom dat 6 maart naar de euromast-meeting dan doen we even een sprintje.
De reaktie van Swintie is niet echt overdreven.
Robert
De TRE is een simpel aan te sluiten dmv stekkers in te pluggen apparaat.
Mocht er overhoopt iets met je blok gebeuren, kan deze er altijd weer tussenuit alsof er nooit iets gezeten heeft.

Als je advies over de werking wilt hebben of wil zien hoe het effekt is, kom dat 6 maart naar de euromast-meeting dan doen we even een sprintje.

De reaktie van Swintie is niet echt overdreven.
Robert
Hoi Robert,blueberry schreef:Als je advies over de werking wilt hebben of wil zien hoe het effekt is, kom dat 6 maart naar de euromast-meeting dan doen we even een sprintje.
Ik had graag je aanbod aangenomen, maar ik ben er helaas op 6 maart niet bij. M'n kluppie speelt een 6-punten wedstrijd en ze kunnen momenteel alle hulp gebruiken die ze kunnen krijgen

Ik heb van Stephen uit Engeland al een maitje gekregen dat ook ik voor een luttele £ 78,00 eigenaar kan worden van de TRE004. Ik heb net m'n creditcard gegevens naar hem gemaild. Ik ben zeer benieuwd...
De vraag die mij eigenlijk toch nog wel bezig houdt; wordt 'ie niet te zenuwachtig? Kan ik er nog wel rustig mee door de files en door de stad touren? De tijd zal het leren en zoals jij al zei; ik kan 'em er ook zo weer afhalen en ik geloof dat er dan hier via de marktplaats best wel iemand te vinden is die 'em voor een zacht prijsje van me wil overnemen

Oke,
Jammer dat je niet kunt komen op 6 maart, maar met de huidige weersontwikkelingen zal het ook geen spektakel worden denk ik.
Begrijp dat je er graag bij bent als je club een belangrijke wedstrijd heeft.
Mijn favoriete club speeld dit seizoen nog op vrijdag, maar volgend jaar weer op de hoogste plank (tegen jou club met nieuwe trainer?).
Met een beetje geluk koopt jou club een van onze 3 topscoorders voor een leuke pet met centen.
Mocht het zo zijn dat onze geliefde ploegen volgend jaar tegen elkaar spelen, moet je me maar een aanspreken voor een kaart.
Over de TRE: die raak je altijd wel kwijt, hij past ook op een soes 1400
Maar ik weet zeker dat je hem er niet meer afhaald.
Robert
Jammer dat je niet kunt komen op 6 maart, maar met de huidige weersontwikkelingen zal het ook geen spektakel worden denk ik.

Begrijp dat je er graag bij bent als je club een belangrijke wedstrijd heeft.
Mijn favoriete club speeld dit seizoen nog op vrijdag, maar volgend jaar weer op de hoogste plank (tegen jou club met nieuwe trainer?).
Met een beetje geluk koopt jou club een van onze 3 topscoorders voor een leuke pet met centen.
Mocht het zo zijn dat onze geliefde ploegen volgend jaar tegen elkaar spelen, moet je me maar een aanspreken voor een kaart.
Over de TRE: die raak je altijd wel kwijt, hij past ook op een soes 1400
Maar ik weet zeker dat je hem er niet meer afhaald.
Robert
Nou....
De TRE zit er letterlijk nog geen twee uur op en het gaat nu al in de papieren lopen
.
Heb 'em vanmiddag geïnstalleerd en als proefritje breng ik mijn Kryptonite remschijfslotje ff naar UPS (wordt omgeruild). Op de terugweg, vanaf het industrieterrein richting huis, zit ik voor Amsterdam CS achter een vrachtwagen. Ik (met m'n TRE) geef een poepie gas, voor ik het weet zit ik op de 90 en net op dat moment kijk ik naar rechts, zie een zwarte auto staan... Ik denk nog 'het zal toch niet' en dan
FLITS
, hebben die eikels me te pakken
. Volgens hier kost dit geintje me een lieve € 240,00
Iemand die een zo goed als nieuwe TRE004 wil kopen voor € 350,00

De TRE zit er letterlijk nog geen twee uur op en het gaat nu al in de papieren lopen

Heb 'em vanmiddag geïnstalleerd en als proefritje breng ik mijn Kryptonite remschijfslotje ff naar UPS (wordt omgeruild). Op de terugweg, vanaf het industrieterrein richting huis, zit ik voor Amsterdam CS achter een vrachtwagen. Ik (met m'n TRE) geef een poepie gas, voor ik het weet zit ik op de 90 en net op dat moment kijk ik naar rechts, zie een zwarte auto staan... Ik denk nog 'het zal toch niet' en dan




Iemand die een zo goed als nieuwe TRE004 wil kopen voor € 350,00


- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7703
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Je mag het in ieder geval komen uitleggen want er zit ook een dagvaarding aanvast. Met een beetje geluk is de rechter een liefhebber van motorrijden en heeft hij/zij wel interesse in zo'n leuke vinding als de TRE. Je hebt dus nog even tijd om de juiste uitleg voor te bereiden. Maar hoe dan ook het blijft bijzonder kl*te.


Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Toch nog een kleine opmerking over de TRE.
Vandaag heb ik de kans gehad om de motor nog eens stevig aan de tand te voelen (lees "VOLGAZZZZ"
) en heb een toertje gemaakt in Vaals/Drielandenpunt en de Voerstreek. Erg bochtig en heuvelachtig dus. Wat me opviel is dat tijdens het afdalen en terugschakelen er minder krachtig op de motor afgeremd wordt dan zonder de TRE. Dit was in het begin dus wel effe slikken maar als je hier rekening mee houdt bolt het ding als een trein! Ook snel optrekken is vragen om kippenvel... dat voorste wieltje is vandaag al meer dan een keertje van de grond gekomen
.
Absoluut niets voor een beginnende motorrijder.. Maar als je al wat geoefend bent en eens écht wilt kicken is die TRE-module hét van het !
Vandaag heb ik de kans gehad om de motor nog eens stevig aan de tand te voelen (lees "VOLGAZZZZ"


Absoluut niets voor een beginnende motorrijder.. Maar als je al wat geoefend bent en eens écht wilt kicken is die TRE-module hét van het !
Mede TRE of G-packrijders gezocht:
Voor degene die niet weten wat dit is: het is een module die de blokking door de fabriek ingegeven op de injectie aanpast, zodat je gewoon full-power in alle versnellingen hebt. (niet voor mietjes en onervaren piloten)
Zoals jullie kunnen lezen ben ik in ieder geval een tevreden TRE Rijder(dat is tie van IVAN uit de USA)
Ook is er zo'n (oranje) ding dan Daijiro te koop in twee verschillende uitvoeringen en ook een PowerCommander is een mogelijkheid.
Ik vraag me af wat de ervaringen zijn hiermee, in combinatie met een K&N filter of zonder.
Laat via het Forum je mening weten(ook je bezwaren tegen zo'n ding).
Ik ga dit weekend (begin april 05) het van Erik H overgenomen K&N filter plaatsen en hoop bij droge omstandigheden een testje te kunnen doen en net zo enthousiast te zijn als Tatanka met deze combinatie.
Robert
Voor degene die niet weten wat dit is: het is een module die de blokking door de fabriek ingegeven op de injectie aanpast, zodat je gewoon full-power in alle versnellingen hebt. (niet voor mietjes en onervaren piloten)
Zoals jullie kunnen lezen ben ik in ieder geval een tevreden TRE Rijder(dat is tie van IVAN uit de USA)
Ook is er zo'n (oranje) ding dan Daijiro te koop in twee verschillende uitvoeringen en ook een PowerCommander is een mogelijkheid.
Ik vraag me af wat de ervaringen zijn hiermee, in combinatie met een K&N filter of zonder.
Laat via het Forum je mening weten(ook je bezwaren tegen zo'n ding).
Ik ga dit weekend (begin april 05) het van Erik H overgenomen K&N filter plaatsen en hoop bij droge omstandigheden een testje te kunnen doen en net zo enthousiast te zijn als Tatanka met deze combinatie.
Robert
met de correctie en de zwaar overdrijvende teller op je V-strom kun je makkelijk 10km/u ervan af trekken.Be-Outside schreef:Nou....
De TRE zit er letterlijk nog geen twee uur op en het gaat nu al in de papieren lopen.
Heb 'em vanmiddag geïnstalleerd en als proefritje breng ik mijn Kryptonite remschijfslotje ff naar UPS (wordt omgeruild). Op de terugweg, vanaf het industrieterrein richting huis, zit ik voor Amsterdam CS achter een vrachtwagen. Ik (met m'n TRE) geef een poepie gas, voor ik het weet zit ik op de 90 en net op dat moment kijk ik naar rechts, zie een zwarte auto staan... Ik denk nog 'het zal toch niet' en danFLITS
, hebben die eikels me te pakken
. Volgens hier kost dit geintje me een lieve € 240,00
![]()
Iemand die een zo goed als nieuwe TRE004 wil kopen voor € 350,00![]()
het je de boete al binnen?

spijtig dat ik dit niet eerder gezien heb...swintie schreef:Tja, ik ben dus blijkbaar nogal beïnvloedbaar![]()
Heb vandaag met Stephen gebeld. Heb gezegd dat ik een VRIEND van Tatanka benen vroeg em of hij me ook zo'n TRE-004 wou verkopen aan die discount-price van 78 Pond.. Hij maakte er geen problemen van! (Bedankt hè Tatanka!!)
Hij is dus in bestelling, WOEHOE!!
Van mij mag de sneeuw NU beginnen smelten
Heb vandaag ook prijs gevraagd, 95 Pond

Deze is maar 65 euro:
http://www.lambdatester.de/G-Pack.htm
en als je hem zelf soldeert nog goedkoper.
http://www.lambdatester.de/G-Pack.htm
en als je hem zelf soldeert nog goedkoper.
Omdat 'ie bij mij, in combinatie met wat andere aanpassingen, slechts een aantal PK extra leverde en de heren van Hoegee niet echt erg enthousiast waren. Omdat zij toch mijn motor in onderhoud hebben, heb ik het aan hen overgelaten. Ik merkte wel, toen 'ie er nog wel op zat, dat het gas gewoon was sneller reageert. Heeft ook een beetje te maken met persoonlijke voorkeur.Titoturbo schreef:He waarom heb je hem er na je Dyno run afgehaald??Be-Outside schreef:Mijn TRE is na de Dyno er weer afgehaald. Nu te koop voor een louzy € 50,00. Het is werkelijk Plug&Play...![]()
Roept u maar!!
Btw; ik heb hem nog (ergens...) in de verkoop

Be-Outside schreef:Omdat 'ie bij mij, in combinatie met wat andere aanpassingen, slechts een aantal PK extra leverde en de heren van Hoegee niet echt erg enthousiast waren. Omdat zij toch mijn motor in onderhoud hebben, heb ik het aan hen overgelaten. Ik merkte wel, toen 'ie er nog wel op zat, dat het gas gewoon was sneller reageert. Heeft ook een beetje te maken met persoonlijke voorkeur.Titoturbo schreef:He waarom heb je hem er na je Dyno run afgehaald??Be-Outside schreef:Mijn TRE is na de Dyno er weer afgehaald. Nu te koop voor een louzy € 50,00. Het is werkelijk Plug&Play...![]()
Roept u maar!!
Btw; ik heb hem nog (ergens...) in de verkoop
Ah..vandaar. Mijn motor moet nog naar Hoegee. Ik heb er nu een K&N filter op zitten en Laser DuoTechs..af en toe ploft ie...Prutsers bij mijn dealer en Kawasaki Nederland, kunnen het niet oplossen...en zoeken uitvlucnten om niet in de kosten te komen...
Ik wacht dus eerst nog even de afstelbeurt bij de Guru Hoegee af...
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 21-05-2024, 19:35
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2006)
Re: G-Pack
Heeft er iemand enig idee op welke stekker de g-pack van nikko racing s162 aangesloten dient te worden?
Het zijn 2 driehoekige stekkers .
Heb een dl1000 van 2006.
Er zitten namelijk 2 stekker verbindingen waar hij op past ....
Gr Ruud
Het zijn 2 driehoekige stekkers .
Heb een dl1000 van 2006.
Er zitten namelijk 2 stekker verbindingen waar hij op past ....
Gr Ruud
- Frits Bos
- Berichten: 447
- Lid geworden op: wo 20-07-2022, 22:02
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Bj 2004 V-Strom 1000 bj 2003
- Woonplaats: Noorholland
Re: G-Pack
mijn nieuwsgierigheid wil bevredigt worden Wat is een g pack
en waar dient het voor
heb het al opgezocht zie een doosje en stekkers
nu de rest .



nu de rest .
Iets teveel motoren nu en blijven komen .
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 21-05-2024, 19:35
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2006)
Re: G-Pack
Tuning box van Nikko racing
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7703
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: G-Pack
Hier vind je alle informatie. Stuur er even een e-mailtje naartoe met je vragen en ze zullen die zeker kunnen beantwoorden. info@nikko-racing.com


Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
- Frits Bos
- Berichten: 447
- Lid geworden op: wo 20-07-2022, 22:02
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Bj 2004 V-Strom 1000 bj 2003
- Woonplaats: Noorholland
Re: G-Pack
Oeps even pagina 1 beter gelezen en iets duidelijker 

Iets teveel motoren nu en blijven komen .
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: di 21-05-2024, 19:35
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2006)
Re: G-Pack
Thnx