laptop in topkoffer
laptop in topkoffer
Wie heeft er ervaring met het vervoeren van een laptop in een topkoffer.
Ik ben bang dat door het schudden oid de laptop het begeeft.
Ik ben bang dat door het schudden oid de laptop het begeeft.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Mijn motor is een: Geen meer.
Ik heb hem laatst ook in een goede laptoptas in de topcase meegenomen. Mijne lag daar behoorlijk "strak" in zodat ik me geen zorgen maakte over teveel schokken. Kaal zou ik hem er nooit inleggen, maar goed verpakt in standaard tassen moet lijkt me geen probleem zijn.

Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Aanvulling..
Wel zo handig met de rugzak....alleen ik hoop dat je nooit onderuit gaat, dan wordt de laptop een vervelend ding voor je rug..k neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Groet en hou hem recht,
Gabby

Re: Aanvulling..
ik denk dat het nooit goed is om te vallen, zeker niet als je je laptop bij hebt (ook al steekt hij in de topkoffer)LeChef schreef:Wel zo handig met de rugzak....alleen ik hoop dat je nooit onderuit gaat, dan wordt de laptop een vervelend ding voor je rug..k neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Groet en hou hem recht,
Gabby
Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?jantje schreef:ik denk dat het nooit goed is om te vallen, zeker niet als je je laptop bij hebt (ook al steekt hij in de topkoffer)LeChef schreef:Wel zo handig met de rugzak....alleen ik hoop dat je nooit onderuit gaat, dan wordt de laptop een vervelend ding voor je rug..k neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Groet en hou hem recht,
Gabby
zowat jafred schreef: Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?

heb je mij gespot??
Iedere dag over de sluis van Godsheide?jantje schreef:zowat jafred schreef: Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?![]()
heb je mij gespot??
zie pmfred schreef:Iedere dag over de sluis van Godsheide?jantje schreef:zowat jafred schreef: Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?![]()
heb je mij gespot??
(sorry voor de offtopic, modjes)
Ik gebruik een rugzak.
Het is een model met een vak speciaal voorzien voor een portable.
Dit gaat gewoon in de topkoffer.
Nog nooit problemen mee gehad.
Het is een model met een vak speciaal voorzien voor een portable.
Dit gaat gewoon in de topkoffer.
Nog nooit problemen mee gehad.
Beta2 schreef:Nog iemand die ervaring heeft met de laptop in de topkoffer. Wil graag weten wat voor een extra bescherming is gebruikt.
Ben benieuwd
- POWERSTROM
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 - Suzuki SFV 650
Fragile, handle with care!
Maak je geen zorgen, had vandaag 60 eieren in een standaard eierdoos in de topkoffer, samen met een zwaar u-slot en een rugzak! De veluwe doorgereden en over de snelweg terug geblazen. En....alle eieren zijn heel!!! Een laptop heeft meer te lijden op de fiets dan op je V-STROM!Beta2 schreef:Hij zit wel in een goede tas, ik weet alleen niet of het geheel teveel stuitert ofzoRandom Hero schreef:Heb je geen goede laptoptas? Ik zou hem iig niet los in de topkoffer leggen.
Enne, niet vragen wat ik met al die eieren van plan ben.

"The eyes of a friend are a good mirror"
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Mijn motor is een: Geen meer.
Re: Fragile, handle with care!
Dat vraag ik tzt weleens aan je vriendin......POWERSTROM schreef:...

BTW, groeten aan je vader, sprak hem laatst nog tijdens de DL-SV-meeting bij De Meern.

Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Re: Fragile, handle with care!
Ne keer pannekoeken bakken voor ons allen op een treffen?POWERSTROM schreef:Maak je geen zorgen, had vandaag 60 eieren in een standaard eierdoos in de topkoffer, samen met een zwaar u-slot en een rugzak! De veluwe doorgereden en over de snelweg terug geblazen. En....alle eieren zijn heel!!! Een laptop heeft meer te lijden op de fiets dan op je V-STROM!Beta2 schreef:Hij zit wel in een goede tas, ik weet alleen niet of het geheel teveel stuitert ofzoRandom Hero schreef:Heb je geen goede laptoptas? Ik zou hem iig niet los in de topkoffer leggen.