Er zal wel een verschil in rijstijl zijn.
En ja, ik rij als een ouwe lul

Maar ik hoor het zo graagGraafie68 schreef:dat ben je toch ook, als gepesioneerde![]()
geintje hoor, ouwe
Dat is jammer, ik heb ze net besteld in duitsland.eric66 schreef:wie is er aan een wissel toe, ik zit met een splinternieuwe set in mijn maag.
zie v strom marktlaats of de echte marktplaats onder onderdelen suzuki
Toevallig had ik net een motorzaak aan de lijn omdat ik ook nieuwe banden moet hebben.RedStrom schreef:Conclusie is gewoon dat de Anakees2 lang meegaan.
Idem.PDvD schreef:Onzin, Annakee gaat zeker zo lang mee als de BW's! En ik spreek uit ervaring! Waarschijnlijk dat die zaak van z'n BW's af moet of er meer marge op kan maken!
nou al???Flipsen schreef:Helaas gaat de motor de stalling in morgen, dus vervolg ervaringen zullen moeten wachten tot volgend jaar.
Kunnen we agree'en dat we disagree'en? Chinese latexringen terzijde, versta ik onder slechte banden ook "Bridgestone TrailWing".Framomile schreef:... slechte banden worden niet meer gemaakt....
Kijk, op deze vergelijking zal ik graag wachtenLeville schreef:Dag Niels,
Al Dunlop TR91 geprobeerd? Zo ja, hoe verhouden de Anakee 3's zich?
Nu, eind deze week liggen er bij mij ook Anakee 3's op. De TR91's rijd ik later op. Nu even verse banden nodig.
TR91 ken ik niet. Dus helaas geen vergelijk.Leville schreef:Dag Niels,
Al Dunlop TR91 geprobeerd? Zo ja, hoe verhouden de Anakee 3's zich?
Nu, eind deze week liggen er bij mij ook Anakee 3's op. De TR91's rijd ik later op. Nu even verse banden nodig.
Hoi,Stromtrooper schreef:Hoi Niels...
Jammer dat je vergelijking niet tussen de Anakee 2 en 3 is.
Van Bridgestone naar Michelin is al een wereld van verschil.. en bij mij werkt gewoon Bridgestone niet lekker onder de Strom, ik heb er zelfs BT's onder gehad.
Met de Anakee 2 wist ik direct dat dit een veel betere band is..recentelijk de 2 er weer onder laten leggen... er was toen al de 3... maar ja.. eerst maar eens kijken hoe die het doet bij andere(helaas moet ik pas 25000 km aan een nieuwe band voordat ik aan de 3 kan haha)
Franc, je hoort het van me!Framomile schreef:Niels, wacht toch eerlijk gezegd liever even af hoe enthousiast je bent na wat km's regen rijden. Ik vind dat daar juist de kracht ligt waar een goede band zich gaat onderscheiden. De meeste nieuwe banden voelen zeker in het begin goed aan en slechte banden worden niet meer gemaakt.Wel prettig dat de band tot nu toe dus veel vertrouwen geeft.
Wacht dus graag even jouw regenervaring af.
Hartelijke groet,
Franc
Ik zie dat de Ana3 zo'n 20 en 15 euro duurder is dan de TR91, maar als ik het laatste commentaar lees in ditLeville schreef:Eén valpartij bij nat weer kost je meer dan 65 euro. Meer kan ik er niet op zeggen.
GS-rijders willen geen Pilot RoadPDvD schreef:Snap de keus van Michelin ook niet om de band veel meer gericht op straat te maken, daarvoor heeft men de Pilot Road immers al in het programma zitten