Heel gevoelig dus. En zacht en lief en knuffelig en ...

Ah, nog zo'n hoofdlettergevoeligeRedStrom schreef:Het is RedStrom, niet Redstrom.![]()
Heel gevoelig dus. En zacht en lief en knuffelig en ...![]()
Dat zou jammer zijn. Por hem maar eens even op die dealer van u.Jomme Dox schreef:Ik zal nu direct eens gaan horen bij de dealer wanneer die moto gemaakt is... anders moet ik met de velo komen..
(velo = fiets voor de niet-vlamingen)
waarom kom ik de hele tijd op 202.5km en 41 via punten???Olaf D schreef:Frank bedankt, (had dus even beter moeten kijken). Inmiddels gedownloaded. Voor de mensen die het leuke informatie vinden: Vanf het verzamelpunt gaan we richting Meerndijk 61 en eindigen uiteindelijk op Meerndijk 15. We passeren 30 "via punten", de totale afstand is 193 km en totale rijtijd is 3:28 uur.
Groet,
Olaf D.
RedStrom schreef:Kan ik al reserveren voor de groep van Franc?
JBerg schreef:Beste Mensen,
Het zou mijn eerste keer zijn maar helaas moet ik afhaken voor morgen.
Heb zojuist een nogal belangrijke bout afgebroken (motorsteun) waardoor ik morgen niet kan rijden.![]()
Veel plezier morgen in het groene hart.
Jan
Omdat jij waarschijnlijk de route herberekend hebt.Spurm schreef: waarom kom ik de hele tijd op 202.5km en 41 via punten???
Ik heb dat probleem niet. Misschien de kaartversie ? Ik gebruik (nog) 2012.40 wegens de problemen met 2013.40Frank schreef:Ik heb met het overtekenen een probleempje op de hoofdweg in Kudelstaart. De route gaat rechtdoor en bij mij wil ie per se de schoutweg en een blokkie om. Ben benieuwd of je dat probleem ook tegenkomt.. JW.
(Ik ga niet eens mee, maar ben gek op routes, dus zal 'm nog wel eens rijden...)
Probleem opgelost!Frank schreef:Ik heb met het overtekenen een probleempje op de hoofdweg in Kudelstaart. De route gaat rechtdoor en bij mij wil ie per se de schoutweg en een blokkie om. Ben benieuwd of je dat probleem ook tegenkomt.. JW.
(Ik ga niet eens mee, maar ben gek op routes, dus zal 'm nog wel eens rijden...)