Klopt... dat lijkt de nieuwe standaard bij motornavigatie: zowel bij de rider 5 als bij de z350 en z660. Bij die laatste even opletten: hier en daar vind je, vooral bij de online prijsstunters, nog wat modellen zònder LMT in de typeaanduiding.
Stromtrooper schreef:
Nou ja een veroudere map versie is ook niet alles...
Ach... het is nog niet zo héél lang geleden dat een enkelvoudige update 200 euri kostte... dus wat dat betreft..
Bovendien is de prijs van de Lifetime gebaseerd op een gps 'lifecycle' van anderhalf jaar - die geldt althans voor autonavigatie. Garmin is daarmee voordeliger dan elke andere aanbieder bovendien.
Wij werken met toestellen die in de regel een veelvoud daarvan meegaan en dat maakt 'm extra voordelig. Ongeacht de perikelen bij installeren raad ik eigenlijk elke gebruiker van een Zumo aanschaf van een LTU wel aan...
Destijds heb ik even gewacht met LTU in de hoop dat ze wat goedkoper zouden worden.. maar dat valt wel tegen, maar goed zijn nu 10 tot 20 euro goedkoper dan toen... binnenkort maar even aanschaffen, wordt wel eens tijd
Laatst gewijzigd door Iron Horse op di 09-04-2013, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Volledig quoten in een directe reactie is niet nodig en ongewenst!
a. het is een NOH model (= newly overhauled). Strikt genomen geen nieuw toestel, maar een toestel dat retour is gekomen, in orde en weer als nieuw is gemaakt. Hoeft volstrekt geen probleem te zijn, zeker niet als dat een stevig prijsvoordeel oplevert.
b. echter: ook dat prijsvoordeel valt wat tegen: dit type is namelijk zònder lifetimeupdate. Die kost normaal zo'n 80 euro. Tel je die mee dan kom je dus op 480
c. even kijken op bijv kieskeurig en je komt een ècht nieuwe 660 mèt Lifetime tegen voor 500 euro
Maar ook:
Vraag je even af wat de beste keuze is: als je geen behoefte hebt aan mp3, telefoneren en offroad tracks kon de 350 wel eens een betere keuze zijn; vind 'm zelf althans prettiger functioneren dan de 660. En een 350 incl LTU heb je voor ruim 400.