Dit proces nam iets meer tijd in beslag dan gedacht door een verdwenen ringetje. Maar afgelopen zondag alles gemonteerd.
Helaas gister pas de mogelijkheid tot een proefritje gehad. Na enkele meter viel op dat de motor heel erg naar links trok, ik moest echt tegen sturen.
Thuis het wiel weer los gehaald, gekeken naar remmen die bleven hangen, voor de zekerheid de remmen schoongemaakt en vervolgens alles weer gemonteerd.
Bij het monteren vond ik al dat de wielas erg ver aangedraaid moest worden voordat deze vast zat, bij de andere poot is nu dus erg veel schroefdraad zichtbaar. (zie onderstaande foto's)
De meest aanwijsbare reden zou natuurlijk een missende spacer zijn, maar deze zit gewoon op zijn plaats.
Ook zit er geen lengte verschil in lengte in de voorpoten. Ook de afstand tussen de bovenste en de onderste kroonplaat is gelijk en de poten steken aan de bovenkant exact evenveel door de bovenste kroonplaat.
Als je voor de motor staat, zit er aan de linkerkant ongeveer 1.8cm tussen de remschijf en de binnenkant van de voorpoot en aan de rechterkant een 1 cm.
Iemand de oplossing?


