Zaterdag 13 april om 11 uur
Het was even puzzelen, maar mei viel al snel af door de NH rit, een eifel weekend van mijzelf en hemelvaart/pinksteren. Dan toch in het najaar? Liever niet. April lijkt dichtbij, maar feitelijk duurt het nog steeds 2 maanden tot het zo ver is. Genoeg tijd om voor te bereiden dus.
Waar?
AC restaurant in de Meern, langs de A12
Lekker centraal in Nederland en we kunnen zo het groene hart insteken. Denk aan een rit onder de 200km, om het voor iedereen leuk te houden.

Restaurant De Meern,
A-12 Utrecht-Den Haag,
uitrit De Meern (15),
telefoon: 030-6661444
Voor wie?
Iedereen met een V-strom en eventuele introducees
Voor als je ega/maatje/een oud gediende een andere motor rijdt dan een V-strom, zij mogen alleen niet op de groepsfoto

Wat gaan we doen?
Een ritje rijden natuurlijk!

Hoe gaan we dat doen?
Simpel, ik heb een route gemaakt die we gaan rijden. Hierbij ga ik proberen jullie de mooie plekjes van het groene hart te laten zien. Het worden vooral kleine achterweggetjes, dus dit keer gaan we niet met 1 grote groep rijden. Dan wordt het teveel op elkaar wachten en in kleine groepjes kun je nu eenmaal meer van de omgeving in je op nemen.
De precieze route begint zich as we speak in mijn hoofd te ontwikkelen, ik zal ervoor zorgen dat er een digitale versie beschikbaar is (van de route, niet mijn hoofd) ruim voor de rit.
Gingen we vorig jaar nog een rondje richting het oosten van de Meern, dit jaar gaan we richting het westen. Er valt binnen de driehoek Aalsmeer, Gouda en de Meern namelijk genoeg te zien en je kunt er simpelweg prachtig motorrijden!
Aan wegen geen gebrek, de rustpauzes goed inplannen zal waarschijnlijk een grotere uitdaging worden