Geen problemen gehad, heel goed te doen.

Met silencer, een prachtig donker geluid. Nu maar wachten op mooi weer...

Bij een 1000 moet er niets gezaagd worden, de originale eraf en de vervangdempers erop met bijbehorende klemmen. Ik kan het weten, bij mij staan ze er al jaren op.Bacchus schreef:Ik heb zelf een DL1000, model 2003. Lees ik het nu goed dat ik in mijn originele bocht moet gaan zagen om een Bos-uitlaat te monteren?
Zou dit het geval zijn, dan zal ik (helaas) nog even met mijn orginele dempertjes moeten gaan rijden.
Zagen in mijn strom is voor mij absoluut not done
Puur hypothetisch gesproken wil je die lambda sonde niet meer als je een andere uitlaat steekt. Omdat het ding je vermogen beperkt.Cplegt schreef:Bij de 650 wil dit helaas niet. Het uitlaatsysteem bestaat uit bijna 1 gedeelte. Alleen de voorste en achterste uitlaatbocht zijn los te koppelen.
Je kan wel een volledig nieuw systeem kopen, maar dit is prijzig. Daarnaast weet ik niet of de lambda sonde daarna nog past..
Mja, is bij mij toen niet gebeurd. (Ik heb een vermoeden waarom. Maar dat ga ik niet publiekelijk verkondigen.)Cplegt schreef:@ Bacchus, maak je geen zorgen. Alleen wanneer je de motor laat afstellen bij bijvoorbeeld Hoegee wordt de lambda sonde afgekoppeld en dit doen zij voor je.