Wie o wie heeft de gouden tip?
Inderdaad, heb ook een hele tijd Evo gehad, prima broek voor leuke prijs.Bozobin schreef:Ik heb al jaren hele goede ervaringen met Evolution, die heeft hele lange ritsen in de pijpen en gaat met aantrekken prima over de laarzen heen. Uittrekken is wat lastiger maar kan ook.
In het kruis willen de membranen na intensief gebruik nog wel eens stuk gaan, maar die zijn tegen een redelijke prijs (35-40 euro) te vervangen.
Ik heb ook jaren de Evo-broek gehad met de lange ritsen. De broek is praktisch in de zin dat je je laarzen niet uit hoeft te doen bij het uittrekken ervan. Bij dagelijks gebruik is de kwaliteit echter onder de maat. De regenvoering aan de onderzijde gaat snel kapot (is overigens wel los te bestellen) en de lipjes van de ritsen gaan na verlopp van tijd allemaal kapot. Ik heb twee van die broeken versleten en van de zes ritsen zijn ook alle zes de lipjes kapot gegaan. Met andere woorden, de kwaliteit van de ritsen is niet echt geweldig.Bozobin schreef:Ik heb al jaren hele goede ervaringen met Evolution, die heeft hele lange ritsen in de pijpen en gaat met aantrekken prima over de laarzen heen. Uittrekken is wat lastiger maar kan ook.
In het kruis willen de membranen na intensief gebruik nog wel eens stuk gaan, maar die zijn tegen een redelijke prijs (35-40 euro) te vervangen.