Hallo allemaal,
Na een goed gesprek met Framomile heb ik de kogel door de kerk en gaat de voorbereiding voor : De Noord-Holland tourrit en treffen van start.
Na wat overleg zijn we uitgekomen bij het laatste weekend van Mei 2013 namelijk : Zaterdag 25 OF zondag 26.
Hiervoor mag de poll worden gebruikt over wat je het prettigste vind.
Het word een tourrit voor alle leeftijden en prima geschikt voor iedereen jong oud veel of weinig ervaring.
Ik ben zoals jullie weten een jonge hond ( als ik hier op het forum een beetje goed heb gekeken ) en heb ook pas 1 week een motor dus wil graag vragen of er mensen zijn in Noord Holland/Zaanstad die mij willen ondersteunen in het maken van de route ( voor gps ) en het eventueel voorrijden/verkennen? Laat dit me even in een PB weten.
Even de dingen waarvan ik zeker ben dat ze goed geregeld zullen worden :
Koffie en benzine zowel bij start als tussentijds probeer ik die 2 dingen te combineren.
Lunch word een vaste keuze kaart aangezien dit het makkelijkste is voor de restaurateur ( tenzij de groep klein is ).
Afstand zal een gemiddelde zijn ikzelf had tussen de 150 en 200km in mijn hoofd met daarin 4 stops verwerkt maar geef gerust aan of je dit teveel of tekort vind.
De vertrektijd heb ik zelf staan tussen 10.00 en 10.30 voor de eerste groepen maar ook weer afhankelijk van het aantal deelnemers.
Veel verder dan dit kan ik nog even niet komen met mijn totaal van 5 dagen ervaring.
Ik zoek wel ervaring in de leiding van de mensen en het in goede banen lijden want dit kan ik echt niet met zo weinig ervaring.
Voor nu is dit even het topic, ga lekker even stemmen op wat voor jou de fijnste dag is om te rijden en wat je graag wil toevoegen om mij te kunnen helpen. Framomile heeft al heel veel bruikbare tips gegeven aan de telefoon waar ik hem zeer dankbaar voor ben en wij zullen samen een hoop gaan regelen.
Voor nu hou het topic schoon TULIPAN geen appeltaart verhalen dit keer

En laat je horen mbt advies tips en wat je graag wil.
Enkele aandachtspunten vooraf:
De afstand is niet te lang, om degene van ver ook een aangename dag te laten behouden
Tempo is ook goed te doen voor beginners
Iedereen is volledig verantwoordelijk voor zijn eigen veiligheid, en rijgedrag
De deelname is gratis, consumpties en benzine is natuurlijk voor eigen rekening
Geef van te voren wel even op. Dit i.v.m. de lunchstop. Deze is in buffetvorm, en dan kan de uitbater rekening houden met het aantal personen.
De rit is voor iedereen, dus ook voor gastrijders die geen v-strom hebben
Iedereen heeft voor vertrek een volle tank (tankstation op 200 meter vanaf startplek).
De “organisatie” neemt geen verantwoording voor wat voor schade dan ook. Wij leveren een route en lunchplek en rijden het liefst deze met mede-motorrijders. Het doel is om iedereen dit prachtig stukje Nederland te laten zien.
Dit heb ik even gepikt uit het Frysland topic ( mijn dank daarvoor ).
Michael.
Info en routes: viewtopic.php?f=3&t=9584