Dank voor de reacties!
@ Anja, ik zag al in jouw reisverslag (erg leuk) dat je ook een witte Strom hebt!
Ik zal vanavond eens kijken voor de routes en dan mail ik ze wel!
Je gaat echt een leuke vakantie krijgen hoor!
@Pim, wij waren ook wel geestelijk voorbereid op natte troep en de weersvoorspelling zag er ook niet al te best uit!
Maar ja, je hebt het geplanned en je wilt graag en anders kan je daar dus nooit naar toe......
De heenweg naar Kiel was ook echt heel erg, het is de hele dag niet droog geweest en ook nog eens een windkrachtje 5 erbij en erg veel wegwerkzaamheden in Duitsland
Daarna hebben we de 1e dag in Noorwegen 1 buitje gehad wat niks voorstelde vergeleken met die heenreis.
En daarna 9 dagen droog!!!

En op de meeste dagen zelfs de zon erbij
De laatste 2 dagen richting Oslo terug nog een paar buien in de middag and that was all
Alleen hadden we wat hoger in de bergen wel veel bewolking, wat je op de foto's ook wel kunt zien.
Wel apart als je op de Trollstigen rijdt en volgens je navigatie een haarspeldbocht gaat krijgen die je dus niet ziet, gewoon geen zicht!
Ook tegenliggers zag je echt pas op het allerallerlaatste moment, het schijnt een mooie pas te zijn

zeggen ze......
Wij hebben dus alleen maar wolken gezien, ook het laatste stuk Geirangerfjord omhoog in de dikke mist.
Heel apart en lang leve de navigatie, je bent dan echt wel heel dankbaar bent voor het rose lijntje, in dit geval rose punt
Dus ja, je weet het toch nooit met het weer, wij hebben supermazzel gehad met al die droge dagen
Gewoon gaan en genieten( en veel geld meenemen

)
Het is echt een super mooi land waar je echt heerlijk kunt rijden en ook nog eens prachtige dingen ziet, perfecte combinatie.
En het is er ook lekker rustig op de wegen, ook niet geheel onbelangrijk
Hester