Ik had hem ook al gezien, maar vraag me af hoe compatible hij is/zal zijn met de route's gemaakt voor Garmin of TomTom.
een goedkopere navi ben ik zeker in geinteresseerd, maar als dit betekent dat er geen route's in kunnen en alles properitair is, heb je er weinig aan.
Ben ook erg benieuwd naar ervaringen met betrekking tot stabiliteit, betrouwbaarheid, kwaliteit, duidelijkheid, bediening, herberekenen van route's, etc etc.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Het is al weer een tijdje geleden dat dit apparaat ter sprake kwam.
Ik ben deze site tegen gekomen. Hier wordt dit apparaat aangeboden voor 199,- euro. En volgens de beschrijving inkl. 12 V aansluiting voor op de motor als ook voor in de auto.
Ik ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft. Kunnen bijv. routes gemaakt voor TomTom hierin geladen worden.
Bedankt Rob, ik ben weer wat wijzer geworden. Dat met die routes laden lijkt me toch niet echt makkelijk met die GoClever. En ik ben toch al niet zo handig op dat gebied
zoals ik ook op een ander forum heb gelezen kun je ook routes inladen, je moet ze alleen eerst ff omzetten (converteren) van bv garmin of tomtom naar goclever
maar dat kan met gpsies.com