Iphone op de V-strom
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 black rhino
Iphone op de V-strom
Ik ben in het bezit van een Iphone met daarop tomtom software.
Ik ben nu op zoek naar een houder voor op de v-strom zodat ik de tt ook daadwerkelijk kan gaan gebruiken.
Iemand een idee? iemand ervaringen.
Ik hoor het graag
Beeme
Ik ben nu op zoek naar een houder voor op de v-strom zodat ik de tt ook daadwerkelijk kan gaan gebruiken.
Iemand een idee? iemand ervaringen.
Ik hoor het graag
Beeme
Re: Iphone op de V-strom
Laatst gewijzigd door Frank op ma 26-04-2010, 09:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!!!)
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!!!)
dit is een mooie houder ervoor, en is te koop bij de pda shop in rotterdam.
http://www.dtm.nl/producten/iPod-iPhone-Cradles/
succes ermee.
nou is dat een snelle tip of niet.
http://www.dtm.nl/producten/iPod-iPhone-Cradles/
succes ermee.
nou is dat een snelle tip of niet.
En dan heb je ook nog "otterbox"
Dan moet je alleen wel zelf een beugeltje maken/kopen om hem te monteren.
http://www.otterbox.com/iphone-cases/

Dan moet je alleen wel zelf een beugeltje maken/kopen om hem te monteren.
http://www.otterbox.com/iphone-cases/

Laatst gewijzigd door Frank op zo 25-04-2010, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
het mooie van die otterbox is dat ie waterdicht is (aan de afbeelding te zien) het zelf maken van een beugeltje moet toch wel lukken. Ik rij namelijk het hele seizoen door (dus ook in de regen)
Blijven al die mounts knap zitten. Ik zag er ook eentje voor op de fiets maar die gaat natuurlijk lang niet zo snel als de motor.
IIG dank voor de linkjes.
Blijven al die mounts knap zitten. Ik zag er ook eentje voor op de fiets maar die gaat natuurlijk lang niet zo snel als de motor.
IIG dank voor de linkjes.
- Bacchus
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Gezien de oplossing gevonden lijkt te zijn kan ik het niet laten:

Met ducktape kun je nl alles maken

Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TT-Rider,Nav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium, led-knippers
das toch alleen voor duckatie's en niet voor op een strommetje.
Otterbox maakt ook cases die je met een RAM mount aan je brommer kunt bevestigen. Dat kun je zo te zien met die Iphone cases niet. Het meest universele model is de Armor 1900.
Er is ook een Nederlandse website van: http://www.otterboxcases.nl.
Er is ook een Nederlandse website van: http://www.otterboxcases.nl.
-
Bacchus schreef:Gezien de oplossing gevonden lijkt te zijn kan ik het niet laten:

kijkt wel lastig trouwens......
Laatst gewijzigd door Stroompje op vr 30-04-2010, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: externe links s.v.p. tussen [url] en [/url] plaatsen!
Reden: externe links s.v.p. tussen [url] en [/url] plaatsen!
toch gedeeltelijk on topic, vandaar dat ik hier graag verder ga (als het mag)
Ben zelf ook begonnen met m`n zoektocht voor navigatie vanaf de smartphone op de Strom.
Ik ga kiezen voor de otterbox, te weten" de Armor 2600 Zwart

Ga zelf een beugel maken die vastgemaakt wordt in de twee "gaatjes" van m`n ruitje. De bovenste van de "houder" van de ruit heb ik over.
door daartussen een beugeltje te schroeven wil ik daar dan de otterbox op monteren.
Zit nu alleen te bedenken hoe ik het beste m`n jackplug en m`n micro usb naar binnen krijg, zonder dat de waterdichtheid eraan gaat.
Uiteraard de gaatjes onderop scheelt al heel wat lijkt me.
Iemand suggesties?
Denk zelf aan een minuscuul gaatje, draadje erdoorheen, dan de jackplug er pas op solderen.
Wellicht heeft iemand dit wiel al uitgevonden?
Ben zelf ook begonnen met m`n zoektocht voor navigatie vanaf de smartphone op de Strom.
Ik ga kiezen voor de otterbox, te weten" de Armor 2600 Zwart

Ga zelf een beugel maken die vastgemaakt wordt in de twee "gaatjes" van m`n ruitje. De bovenste van de "houder" van de ruit heb ik over.
door daartussen een beugeltje te schroeven wil ik daar dan de otterbox op monteren.
Zit nu alleen te bedenken hoe ik het beste m`n jackplug en m`n micro usb naar binnen krijg, zonder dat de waterdichtheid eraan gaat.
Uiteraard de gaatjes onderop scheelt al heel wat lijkt me.
Iemand suggesties?
Denk zelf aan een minuscuul gaatje, draadje erdoorheen, dan de jackplug er pas op solderen.
Wellicht heeft iemand dit wiel al uitgevonden?
Wellicht ten overvloede, maar test eerst even of je je telefoon wel kan bedienen met handschoenen aan. (dat gaat bij die van mij dus niet)
Wat betreft het gaatje daar de box heen boren. een o-ring (bij de watersportzaak of de lokale modelbouwzaak verkrijgbaar) moet voor voldoende waterdichtheid zorgen. Een klodder siliconenkit geeft hetzelfde resultaat.
Daarna inderdaad het stekkertje aan het draadje zetten, anders krijg je van die hele grote gaten
Wat betreft het gaatje daar de box heen boren. een o-ring (bij de watersportzaak of de lokale modelbouwzaak verkrijgbaar) moet voor voldoende waterdichtheid zorgen. Een klodder siliconenkit geeft hetzelfde resultaat.
Daarna inderdaad het stekkertje aan het draadje zetten, anders krijg je van die hele grote gaten

thanx vd tip!
Heb de afgelopen tijd aardig wat gesoldeerd , ook aan mp3 draadjes
...damn wat een dunne troep.
Ga ervoor kiezen toch een gat te boren waar een usb stekker doorkan (ca 1 cm denk ik).
Na wat rondneuzen op het net denk ik sterk aan een waterdichte kabeldoorvoer.
Zo één die je ook gebruikt bij het aanleggen van electra buiten
zie:

Denk dat het dan helemaal goed zit
Heb de afgelopen tijd aardig wat gesoldeerd , ook aan mp3 draadjes

Ga ervoor kiezen toch een gat te boren waar een usb stekker doorkan (ca 1 cm denk ik).
Na wat rondneuzen op het net denk ik sterk aan een waterdichte kabeldoorvoer.
Zo één die je ook gebruikt bij het aanleggen van electra buiten
zie:

Denk dat het dan helemaal goed zit