Ik twijfel echter licht tussen "spots" en mistlichten...
Spots mogen volgens mij steeds branden, maar mistlichten niet.
En wat mag het qua verlichting zijn?
Wat denken jullie dat het meeste gaat opvallen in de file en 's morgens/'s avonds?
Thx

Bevriende commissaris heeft mij simpelweg gezegd dat het eigenlijk verboden is om extra verlichting op de motor te zetten.Jasper08 schreef:Hallo,
Ik zit er ook aan te denken om extra verlichting op de motor te zetten.
Het Regelement Voertuigen (RV) is er heel duidelijk over.
1 dimlicht, bestaand uit maximaal 2 lichten.
Ik vraag me nu alleen sterk af hoe het zit met die BMW GS die standaard met die dingen rijden.
volgens mij is het kwestie van monteren en gaan en lullen als brugman als je staande word gehouden, een normale blauwepet weet er niks van. een strever van KLPD zal het wel weten.
ik hoor graag wat jij kreeg te horen van de jongens in het blauw
Hartelijk bedankt voor je reactie.Wullebolle schreef:Spotjes zijn geen mistlichten, aangezien je ze als extra verlichting gebruikt ook als het niet mistig is.
En je mag geen mistlichten gebruiken als het nie mistig is ...
De extra spotjes zijn volgens de huidige wegcode inderdaad niet toegelaten
Mevrouw moest voorrang geven vertraagde maar besliste dan opeens om gewoon door te rijdenWullebolle schreef:oetsje ..
qu'est qu'il est passé?
Inderdaad gelukkig zonder erg.Wullebolle schreef:Eentje uit de doos "shit happens".
Gelukkig zonder erg.
Je Strom zal zijn oorlogswonden met trots dragen ..![]()
Was het een fijne mevrouw?
Je motor neerleggen om een date te versieren, 't is es wa anders dan over het weer te beginnen
Bert_Lammens schreef:Mevrouw moest voorrang geven vertraagde maar besliste dan opeens om gewoon door te rijdenWullebolle schreef:oetsje ..
qu'est qu'il est passé?![]()
Dus alles toeslaan, in een draai, met als gevolg dat de motor niet meer recht te houden was en ik dus de grond van dichtbij heb gezien.
Maar als gezegd, de schade is quasi nihil, alleen mijn ego is geraakt