jullie mening graag!
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Black Rhino
jullie mening graag!
ok, ik heb een black rhino uit 2008, mat zwart/glans zwart, smoked knipperlichten, binnenkort smoked achterlamp.
standaard ruitje.
ruitje wil ik vervangen door:
hoogstwaarschijnlijk een mra vario touring scherm (denk dat dat hem gaat worden t.o.v. de givi airflow, waarom? geen idee, denk dat beide goed zijn).
Dus even een poll voor jullie mening! please help, ik twijfel...
standaard ruitje.
ruitje wil ik vervangen door:
hoogstwaarschijnlijk een mra vario touring scherm (denk dat dat hem gaat worden t.o.v. de givi airflow, waarom? geen idee, denk dat beide goed zijn).
Dus even een poll voor jullie mening! please help, ik twijfel...
- Tulipan
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Re: jullie mening graag!
Met al dat gestem denk dat ik me maar weer eens onthoud van stemmen...
Zo´n ruitje is een persoonlijk iets, smoked of niet als het maar de wind verminderd
Zo´n ruitje is een persoonlijk iets, smoked of niet als het maar de wind verminderd

Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- Aad900 †
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Ik heb gestemd voor smoke. Waarom? Omdat ik er zelf één heb en het op een zwarte Strom het mooist vindt staan, zeker in combinatie met smoked knipperlichten en achterlicht. Maar ja, uiteindelijk zal jij het toch zelf moeten bepalen 

L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
- J.Teunissen
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650
Voor mij zeker helder. Ik heb dan ook geen zwarte V-strom.
Groeten
,
Jaap
Groeten

Jaap
Jaap DL650 kleur YDV
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Black Rhino
dank allen voor jullie mening, het is een smoked geworden 
Hij is in bestelling. Kan alleen niet vinden hoe ik deze thread kan sluiten...

Hij is in bestelling. Kan alleen niet vinden hoe ik deze thread kan sluiten...
Als je kan kiezen tussen smoked of clear, dan zou ik altijd smoked nemen. Vind het persoonlijk mooier dan helder. Helaas was dat geen optie bij de Airflow, dus zit ik nu achter helder thermopane van de givi (vind ik wel zo rustig).
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Mijn motor is een: Geen meer.
Kun je niet zelf, kan alleen in MarktplaatsClau schreef:... Kan alleen niet vinden hoe ik deze thread kan sluiten...

Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom L5 650xta Grijs
Why schreef:Als je kan kiezen tussen smoked of clear, dan zou ik altijd smoked nemen. Vind het persoonlijk mooier dan helder. Helaas was dat geen optie bij de Airflow, dus zit ik nu achter helder thermopane van de givi (vind ik wel zo rustig).

Is het geen optie om folie er op te plakken

Nooit aan gedacht eigenlijk. Weet niet of dat mooi word met de rondingen. Wie weet als ik binnenkort tijd, geld en zin heb
- Cplegt
- DL650 én DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Ik heb ooit geprobeerd mijn heldere ruit te beplakken met raamfolie, van die verduisterende.
Om alles goed strak te krijgen moet je een erg goede plakker zijn. (mij is het met heeeeel veel moeite eenigzins gelukt, echter was het bij lange na nog niet perfect)
Men moet de folie aan de binnenkant plakken, in verband met eventuele steenslag beschadigingen aan de buitenkant.
Wat het grootste probleem is, is denk ik de grofheid van de ruit zelf aan de binnenkant, hierdoor blijf je altijd vage luchtbelletjes zien. Hierdoor ziet een normaal smoked windscherm er veel beter uit.
Uitiendelijk heb ik een smoked windscreen op de kop getikt, en heb ik geen aandacht meer besteed aan het folie ruitje.
Om alles goed strak te krijgen moet je een erg goede plakker zijn. (mij is het met heeeeel veel moeite eenigzins gelukt, echter was het bij lange na nog niet perfect)
Men moet de folie aan de binnenkant plakken, in verband met eventuele steenslag beschadigingen aan de buitenkant.
Wat het grootste probleem is, is denk ik de grofheid van de ruit zelf aan de binnenkant, hierdoor blijf je altijd vage luchtbelletjes zien. Hierdoor ziet een normaal smoked windscherm er veel beter uit.
Uitiendelijk heb ik een smoked windscreen op de kop getikt, en heb ik geen aandacht meer besteed aan het folie ruitje.
Gr. Chiel