Gr. Adstrom
Waypointer!JeroenH schreef:Gebruik zelf mijn htc (android) op de motor, met Copilot / Sygic / Navigon. Moet er alleen nog even voor gaan zitten hoe ik routes kan importeren.
Mocht iemand het weten, ik houd me aanbevolen.
Ik zit sinds vrijdag te experimenteren met een xperia met googlenav erin.JeroenH schreef:Gebruik zelf mijn htc (android) op de motor, met Copilot / Sygic / Navigon. Moet er alleen nog even voor gaan zitten hoe ik routes kan importeren.
Mocht iemand het weten, ik houd me aanbevolen.
Op de Navigon kan je geen routes zetten en gebruik hem dus alleen om niet te verdwalen, als we een leuke route willen rijden of naar de Eifel gaan wordt de Garmin erop gezet.Compa schreef:Alleen voor gewone navigatie, of slikt navigon ook al (externe) waypoints tegenwoordig?
Ik heb dit geprobeerd, maar Navigon start wel op via de mail-link en zou dus het bestand moeten inladen, dit gebeurt echter niet.JeroenH schreef:Heb dit voor de Iphone gevonden;
http://intranet.vdxml.nl/navigon.php Kan dit niet echt testen, geen iphone.
Van de week eens met waypointer aan de gang.
Wullebolle schreef:Ondertussen gevonden.
Via ftp ( swiFTP app), kun je gpx routes (points & tracks) overzetten in de Waypointer data folder.
In de Waypointer app kun je dan routes of tracks openen.
Werkt tot nu toe prima vanuit de zetel.
De warme sjokko tour toont zich in alle glorie op men feun
En via de googlecloud zijn zelfs googlemaps kaarten op pc gemaakt & routes direct op de googlenav te gebruiken ... nou moe
Practisch proberen zal voor volgend weekend zijn (vandaag velokoers op de buis, en morgen regen en storm)
Ik heb zelf Sygic Europe gekocht (maar hij kan ook "gevonden" worden). Alle kaarten kan je downloaden via wifi voor je weg gaat. Geen data gebruik als je dat niet wilt.Leville schreef:......Die GPS-navigatiesoft voor Android schijnt niet geweldig te zijn. En data-roaming is prijzig.
Ook Arc S.Leville schreef:..
OK, hier ben ik wel curieus naar. Heb zelf een Arc. Ben eigenlijk van plan om nu donderdag een Zumo te gaan halen. Want hoe doe je dat met je smartphone in het buitenland? Die GPS-navigatiesoft voor Android schijnt niet geweldig te zijn. En data-roaming is prijzig.
Als je de Navigon gratis versie op je iPhone hebt dan kan je geen routes inlezen...als je de upgrade Premium Pakket (9,99EUR geloof ik) installeerd heb je ook MyRoutes en werkt bevenstaande optie perfect!Adstrom schreef:Ik heb dit geprobeerd, maar Navigon start wel op via de mail-link en zou dus het bestand moeten inladen, dit gebeurt echter niet.JeroenH schreef:Heb dit voor de Iphone gevonden;
http://intranet.vdxml.nl/navigon.php Kan dit niet echt testen, geen iphone.
Van de week eens met waypointer aan de gang.
Ik heb wel de juiste iOS en Navigon versie.
Gr. Adstrom
In april/mei brengt Sony een Android 4.0 (ICS) update voor de meeste 2011 modellen. De Arc S update zal eerst uitkomen. De update voor de gewone Arc komt iets later.Wullebolle schreef:...Maar idd de gps is wa an de trage kant. Moek nog iet op vinden. S zien of Android updaten van 2.3 naar 4.0 iets zou opleveren. Naar tschijnt moe da kunnen voor de arc.
Leville schreef:In april/mei brengt Sony een Android 4.0 (ICS) update voor de meeste 2011 modellen. De Arc S update zal eerst uitkomen. De update voor de gewone Arc komt iets later.Wullebolle schreef:...Maar idd de gps is wa an de trage kant. Moek nog iet op vinden. S zien of Android updaten van 2.3 naar 4.0 iets zou opleveren. Naar tschijnt moe da kunnen voor de arc.