Deres schreef:1:08 min .....Strommax schreef:Sorry Deres, mijn gemiddelde snelheid ligt rond de 140Hoe lang doen we er dan over
![]()

Hola, daar zou ik mijn bonen niet op te wijk leggen: ben in 2006 ook geflitst geweest door een flits die niet flitste. Enkele dagen later lag er wel degelijk een papierke van meneer den azent in de busStrommax schreef:Heb vooraan nog eens genepen, en ik heb geen flits zien afgaan, dus misschien....
dan zijn we momenteel met 7 neem ik aan, misschien wel handig als iedereen die zeker meegaat iets laat weten aan Wim of 2PU, kwestie dat we niet moeten wachten op spoken die niet komenfrans schreef:Hoop ook op de afspraak te zijn (verjaardag van mijn madam) k zet mij alvast in de lijst en ik probeer nog een paar strommers mee te krijgen, aan welke oprit dachten jullie samen te komen deze van rumst ? en als iemand een bestandje heeft voor de garmin mag je dat altijd doormailen.
1 ) Wim
2 ) Strommax
3 ) André
4 )roeleke valt weg dan
5 ) Deres
6 ) Lapkes
7 ) Stoffeltje
8 ) Frans
9 )
10)
Stoffeltje schreef:dan zijn we momenteel met 7 neem ik aan, misschien wel handig als iedereen die zeker meegaat iets laat weten aan Wim of 2PU, kwestie dat we niet moeten wachten op spoken die niet komenfrans schreef:Hoop ook op de afspraak te zijn (verjaardag van mijn madam) k zet mij alvast in de lijst en ik probeer nog een paar strommers mee te krijgen, aan welke oprit dachten jullie samen te komen deze van rumst ? en als iemand een bestandje heeft voor de garmin mag je dat altijd doormailen.
1 ) Wim
2 ) Strommax
3 ) André
4 )roeleke valt misschien weg dan (kzal zaterdagavond posten of ik er ga zijn of nie)
5 ) Deres
6 ) Lapkes
7 ) Stoffeltje
8 ) Frans
9 )
10)
hopelijk ben je er bij danroeleke schreef:Stoffeltje schreef:dan zijn we momenteel met 7 neem ik aan, misschien wel handig als iedereen die zeker meegaat iets laat weten aan Wim of 2PU, kwestie dat we niet moeten wachten op spoken die niet komenfrans schreef:Hoop ook op de afspraak te zijn (verjaardag van mijn madam) k zet mij alvast in de lijst en ik probeer nog een paar strommers mee te krijgen, aan welke oprit dachten jullie samen te komen deze van rumst ? en als iemand een bestandje heeft voor de garmin mag je dat altijd doormailen.
1 ) Wim
2 ) Strommax
3 ) André
4 )roeleke valt misschien weg dan (kzal zaterdagavond posten of ik er ga zijn of nie)![]()
5 ) Deres
6 ) Lapkes
7 ) Stoffeltje
8 ) Frans
9 )
10)
is inderdaad Avenue Roi AlbertStrommax schreef:Volgens de site van Match ligt de vestiging van Andenne in de Ave Roi Albert. Ik zal dat adreske in Mijne Zumo steken en hopen dat dat idd de juste Match is
foto's komen eraan in alle geuren en kleurenStroompje schreef:ook voor de 2 andere pechvogels...(Deres&Yellowstrom)... Beterschap voor je Strom en jezelf
![]()
![]()
Goed dat de tour verder positief is verlopen......zijn er nog foto's om dit te bewijzen.......![]()
Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn.....![]()
Moest je nog niet geweest zijn. bespaar je de moeite, ze zijn gesloten vandaag en morgen...YellowStrom schreef:
Morgen even naar Erckens voor een nieuwe koppelingshendel en een stuurdop (of hoe heet zo'n ding), en dan is mijne gele weer zo goed als nieuw.
Bedankt voor de tip!roeleke schreef:Moest je nog niet geweest zijn. bespaar je de moeite, ze zijn gesloten vandaag en morgen...YellowStrom schreef:
Morgen even naar Erckens voor een nieuwe koppelingshendel en een stuurdop (of hoe heet zo'n ding), en dan is mijne gele weer zo goed als nieuw.
erratum: ondanks het feit dat Yellowstrom ook in de klappen deelde (al was het in mindere mate), heeft hij de rit wel degelijk uitgereden. Lapkes was de andere grote ongelukkigeStroompje schreef:ook voor de 2 andere pechvogels...(Deres&Yellowstrom)... Beterschap voor je Strom en jezelf
![]()
![]()
Goed dat de tour verder positief is verlopen......zijn er nog foto's om dit te bewijzen.......![]()
Mischien dat er dan toch ook nog eens 'Hollanders' naar toe te krijgen zijn.....![]()