Dji phantom 4RedStrom schreef:Spurm=Sven,
En die heeft er zelf 1 heb ik gehoord in de wandelgangen.
Rij je mee Sven, of pikken we je op

Duurt nog even:)
Dji phantom 4RedStrom schreef:Spurm=Sven,
En die heeft er zelf 1 heb ik gehoord in de wandelgangen.
Rij je mee Sven, of pikken we je op
Dennis, ik kom vanuit Den Bosch, kan onderweg wel aanpikken. Laat maar weten waar op de A50.Dennis1976 schreef:1/ Eikie (Rene)
2/ Marian
3/ Aad(900)
4/ Peter
5/ Dennis
Zijn er nog meer V-strom rijders die mee doen vanuit regio Oss misschien leuk om er met een paar mensen samen naar toe te rijden?
Bedankt JW. Ik heb ze beide in de Zumo zittenRedStrom schreef:Route bijgewerkt. Doe er mee wat je wil.
Omdat we toch vlak langs bepaalde leuke wegen komen heb ik die in een 2-de route er bij ingestopt.![]()
Route 2 wordt daarmee 192km ipv de 165km van route 1.
Het eerste stuk heb ik route 2 niet door Doetinchem laten gaan. Op zich is dat niet slecht om te rijden maar ik vermijd dat liever.
In Hengelo (GLD) klopte de route niet ivm 1-richtingswegen. Het is overigens geen mooie stad om door te rijden. Dus iets aangepast. In route 2 wat meer.
De originele track en de tracks van de 2 routes zitten ook in het bestand.
Doe er mee wat je wilt. Als ik iets moet aanpassen hoor ik het wel. Het is nog vroeg; de route kan eind september ook wel op forum.
Hmmm .... ik weet het niet ........ btdt.RedStrom schreef:Gewoon achter mij aanrijden, doorrijden, dan komt het wel goed.
die is tijdens de lunch al afgelopen hoor...Spurm schreef:Spurm is formule 1 kiek'n
Joh!Ebrostrom schreef:die is tijdens de lunch al afgelopen hoor...Spurm schreef:Spurm is formule 1 kiek'n
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou meegaan als ik niet al andere plannen had.Ebrostrom schreef:Sommigen melden zich ten minste nog aan voor n ritje...
RedStrom schreef:Dan ken je aan het eind van de dag in ieder geval Chiel's kenteken uit je hoofd![]()