Kan nog veel makkelijker:Eikie schreef:Knippen / Plakken, nieuwe post plaatsen en je eigen naam erbij zetten.
Bericht citeren, en alles verwijderen behalve het lijstje. Daarna jezelf onderaan toevoegen...
Kan nog veel makkelijker:Eikie schreef:Knippen / Plakken, nieuwe post plaatsen en je eigen naam erbij zetten.
Gewoon geen Garmin of Tomtom meenemen en lekker met de tocht meerijdenSupermuis schreef:Iemand een simpele/snelle oplossing?
Ik voorzie een fotomomentje / peukenpauzeVaratro schreef:Ziet er klasse uit![]()
Na ca. 2.5 km (van deel 2) kan het vlees er bij N52 27.420 E6 52.811 afgeklommen worden!
(mooi uitzicht vanaf de toren en gratis)
108 treden omhoog met fantastisch uitzicht!
Ik denk dat Aad en Eikie en ??? de route via A15 en A50 nemen.Gert-JanD schreef:Hey Kees,
Jij ook die kant op zaterdag Aad900 en Sjakie ook al wordt druk met V-stroms op de A12-A28 en A1![]()
Tot zaterdag.
Ik ben om 08.30 bij BP Bijleveld, ik wilde rond 08.00 vertrekken uit Bodegraven (Binnen)Sjakie schreef: We kunnen afspreken bij BP Bijleveld (Harmelen) aan de A12. Vertrek aldaar om 08:30 uur?????
Halal?Eikie schreef:Allah carte voor mij aub
Je Staat op de lijstGert-JanD schreef:Ik ben om 08.30 bij BP Bijleveld, ik wilde rond 08.00 vertrekken uit Bodegraven (Binnen)Sjakie schreef: We kunnen afspreken bij BP Bijleveld (Harmelen) aan de A12. Vertrek aldaar om 08:30 uur?????Kijken daarna wel wie we nog meer tegenkomen.
Tot zaterdagochtend.
Gert-Jan
jammer. Heb je de kunststof kettingbeschermer niet meer dan? Mijn beschermer is bij een vd vorige ritten ook afgebroken. Kun je nog wel mee rijden hoorBallie schreef:Ik moet mij helaas afmelden. Mijn kettingbeschermer is vandaag op 2 punten tegelijk afgebroken![]()
![]()
+1Daring Red Frank schreef: (Ik hou niet zo van in de rij staan met een bordje)
Daring Red Frank schreef:Halal?Eikie schreef:Allah carte voor mij aub