JohnnyVv63 schreef:Het was mijn eerste rit ,maar zeker voor herhaling vatbaar
Sorry dat ik eerst niet wist dat ik de motor achter me in de gaten moest houden, want dat hoorde ik pas bij de eerste stop ik bleef me voorganger maar volgen
Maar toch iedereen bedankt voor de leuke dag en de mooie uit gezette rit
Tja als niemand het uitlegt kun je dit ook niet weten, achter mij zat een redelijk gat in de groep en Frank week even van de route af waardoor ik bij de bocht heb staan wachten op de goep achter mij.
Later bleek dat zij eerder links waren gegaan( dus volgens de route) dus hessie stond lekker voor jan löl te wachten en de groep voor mij had dus niet op mij gewacht.
En dan ben je dus helemaal alleen binnen 5 minuten

Zo snel mogelijk dan maar weer terug naar de route waarbij de zumo mij dat blubberpad instuurde waarvan ik dacht, dat lukt nog wel. Maar aan het eind van het pad was er te veel blubber en diepe sporen en moest ik vlekkie langzaam neerleggen , ben zelf gelukkig niet eens gevallen.
Maar ik kreeg de motor niet alleen rechtop uit de blubber
Na dit een paar keer geprobeerd te hebben, maar gaan bellen met de politie, in de tussentijd kwam er iemand langs die mij heeft geholpen om de motor rechtop te krijgen en uit de blubber te krijgen en toen kon ik verder.
Dus besloten om toch maar naar de rokersstop te rijden in de hoop daar nog de groep tegen te komen, maar die was daar net weer weg
Dus toen de route stopgezet en zo snel mogelijk naar het schnitzelrestaurant gereden inclusief een fijne omleiding.
De groep was er ook nog maar net dus alles ok.
Ik vond het ook leuk om iedereen weer eens te zien incl nieuwe gezichten, de route was ook leuk, maar heel eerlijk gezegd hou ik er een vervelende herinnering aan over. Ik heb er expres eerst een nachtje over geslapen maar vandaag voelt het nog steeds zo........
Het is écht niet fijn om moederziel alleen in een bos met een gevallen motor te staan, gelukkig had ik niks en heb ik navigatie en kon daarna weer bij de groep komen. Wat als iemand vast zit onder de motor, gewond is of geen navigatie heeft
Dit lijkt mij niet de bedoeling van een groepsrit, ook is het natuurlijk niet te doen om een groep van 18 motoren bij elkaar te houden......
Anyway, ik bedoel het niet vervelend, (ben zelf de blubber ingereden), en wil helemaal niemand tegen de zere schenen schoppen maar bij een volgende groepsrit zou dit echt anders moeten zijn.......