Ik zou voor Juni wanneer ik 10 dagen naar de Alpen ga het in orde willen hebben

Dan ben ik geruster voor te

Weet je waar in Duitsland dat het is?Als het niet te ver is kan ik het zelf misschien gaan afhalen

Grtjs
Dat probleem heb ik ookSanscorp schreef: Typen op de telefoon gaat ook lekker nu ik mijn eigen berichten terug lees haha.
Nee, alleen de korf moet uitgedraaid worden, de as (en dus de rollager) blijven zoals ze zijn. (de speling zit hem namelijk tussen het tandwiel en de korf, niet tussen het tandwiel en de as!)Voogie schreef:Moet voor die bronzen bus alleen de korf aangepast (afgedraaid) worden of ook de as die erin gaan?
Vastlassen is een optie maar wordt erg lastig door de verschillende materialen. Er moet dus een manier gevonden worden om de basisplaat vast te krijgen aan de korf die stevig genoeg is om alle kracht over te brengen. Een manier die mij erg goed leek is die uit het eerder gedeelde filmpje. Hierin worden er zowel bussen op de basisplaat gelast die om de bussen van de korf vallen als dat er metalen pinnen in de korf gezet worden welke de basisplaat op zijn plek houden. Er zijn natuurlijk ook nog andere manieren te bedenken, hier heeft de metaalbewerker ongetwijfeld meer verstand van.Sanscorp schreef: zoals die bussen vastlassen op de basisplaat, maar dat dat alleen niet voldoende zou zijn en daarom ook nog iets extra's lassen, ik weet niet hoe dat bedoeld werd.
3:55-4:19 & 5:45-6:00Bibaboeba schreef: Edit 2: Dit is mijn plan:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fAOMrZjCLz8[/youtube]