De laatste tijd rijdt mijn 650A een beetje instabiel (of het zit in mijn hoofd, kan ook)
Eerst dacht ik dat het de wind van de laatste weken was, maar het waaide toch niet altijd hard ... ?
Mijn Wee is van 2008 en heeft inmiddels 85.000km. Nu vroeg ik me af wat ik het beste kon "onderzoeken" of vervangen.
- De banden zijn Michelin Annakee III met 15-20k km op, maar lijken qua profiel nog OK. De diepte van de groeven is zeker goed, alleen het speciale profiel geeft misschien wel een paar "randjes" op het loopvlak ? Maar het zou zonde zijn om een goeie band nodeloos te vervangen. En ik heb nog nooit meegemaakt dat een voorband sneller sleet dan een achterband ?! Of kan dit ook door de achterband komen ?
- HyperPro's voor & achter (sowieso olie in mijn vork verversen ?) + vork centimetertje doorsteken ?
- Nieuwe demper achter ?
- Intiminators ? Zou alleszins al het duiken bij het remmen oplossen, en ik lees er veel goeds over
- Balhoofdlager ? Of afblijven als ik geen speling voel ?
Anyway, ik heb al veel gelezen en opgezocht, maar nu heb ik geen idee wat eerst te doen (of alles tegelijk)
Uiteraard wil ik alles, en nog veel meer, maar is het budget niet eindeloos

Dus.... Alle advies is welkom. Wat zijn de must-do's, nice-to-do's, complete waiste of time & money ?
P.S. Ik ben toch een beetje handig, en stak vroeger op mijn CB ook al zelf nieuwe hyperpro vering...
P.S2. Ik rij dagelijks 70km woon-werk verkeer en de Wee moet nog eventjes mee gaan