Dit weekend besloten om mijn nieuwe koffers te monteren op mijn DL650A K6 nadat ik het quick lock frame binnen had gekregen. Helaas blijkt maar weer dat er weer iets tegen moet zitten (ik krijg soms het gevoel dat het wel vaak tegen zit met "klussen"): op de motor zit nu een Suzuki topcase met frame. Echter, het quick lock systeem is hier niet compatible mee: na het plaatsen van de "upper cross girder" lijnt het originele topcase frame nu niet goed uit meer zodat ik de bout niet meer kan bevestigen. Ook zijn de meegeleverde bouten van SW Motech te kort, dus moet ik de oorspronkelijke gebruiken.

Is er hier iemand die deze combinatie heeft: Evo trax zijkoffers + plastic OEM top case / frame? Volgens mij gaat het met ringetjes er tussen niet werken, mogelijk moet ik de 2 hoge ring waar het topcase frame op rust wat inkorten, maar ik word hier toch niet zo blij van

Verder vroeg ik mij af of iemand nog suggesties heeft hoe ik de blinkers kan verplaatsen (met bijgeleverde beugels), maar zonder het draad verknippen? Op TT vond ik wel een optie, heeft iemand dit ook zo gedaan (namelijk via het achterlicht), of een betere suggestie?

Foto op http://www.twistedthrottle.com/sw-motec ... -sidecases" onclick="window.open(this.href);return false;:

Ok, bedankt maar weer

Igor