Verstuurd van mijn Sammy3 met Tapatalk
Kijk even HIER. Maak ik zelf ook gebruik van. Kijk HIER maar eens. Geen foto's van motoren, maar van een andere hobby van mij.Ma Bella schreef:Imageshack kan ik niet meer gratis gebruiken (tenminste niets meer uploaden). Nu kan ik Photobucket gebruiken...iemand nog tips voor wat makkelijkers/beters?
Vanmiddag, na de buien, de Strom uitgelatenMa Bella schreef:Uitgehijgd, Aad? Je mag weer aan de bak
Zo is het maar net ! Waarvan akte !Ma Bella schreef:Nee, en t was zo mooi toen ik wegging....but it was worth itEn t hoeven niet altijd strak blauwe luchten te zijn...
Eikie schreef:Flinke route zeker
Tja daar kan ik niks meeRedStrom schreef:Stakenborgweg in Voorst achter restaurant van Hal.
Originele foto is overigens al verwijderd van mijn toestel.
Rembrandt is er ook langs gekomen vandaag.
Daring Red Frank schreef:Zo'n foto van een molen wordt natuurlijk veel leuker met een rode V-Strom...
Ik laat het een beetje aan Stroompje over, vrees ik.. want ik rij nu zo vaak langs molens, maar vind het gewoon zonde om te stoppen en af te stappen en een foto te maken... gedoe... als ik lekker aan het rijden ben, denk ik meestal niet aan stoppen... maar doe mijn best.Aad900 schreef: Frank gaat straks aan een inhaalslag beginnen, let maar op